آخرین روزهای باقری در پرسپولیس، همه چیز آماده برای جدایی از جمع سرخپوشان

به گزارش مجله باهام، مربی تیم فوتبال پرسپولیس آخرین روزهایش را در این تیم سپری می نماید.

آخرین روزهای باقری در پرسپولیس، همه چیز آماده برای جدایی از جمع سرخپوشان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، قرارداد کریم باقری با فدراسیون فوتبال به زودی آماده می گردد تا او با امضای آن رسماً به کادر فنی تیم ملی اضافه گردد. اگرچه باقری یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، اما مانعی برای جدایی وی وجود ندارد.

آنچه تعیین است خود کریم باقری تمایل دارد برای کسب تجارب جدید به کادر فنی تیم ملی اضافه گردد و به نوعی به دوران پرافتخار خود در کادر فنی پرسپولیس انتها دهد.

رفتار این روزهای باقری در تمرینات پرسپولیس با بازیکنان این تیم به خوبی نشان دهنده آن است که او روزهای آخرش را در کنار آنها سپری می نماید. هر چند طرفداران پرسپولیس به شدت مخالف این جدایی هستند، چرا که اعتقاد دارند او نقش عمده ای در موفقیت های چند سال اخیر تیم شان داشته است.

همچنین کریم باقری در اقدامی قابل توجه بازیکنان و مربیان پرسپولیس را در صفحه اینستاگرامش آنفالو کرد تا خیلی ها این موضوع را به جدایی این مربی از جمع سرخپوشان و حضورش در تیم ملی ربط دهند.

واقعیت امر این است که باقری خودش قبل از این اتفاق اعضای تیم پرسپولیس را در جریان مسئله قرار داده و به آنها اعلام نموده بود که به خاطر کمپین تبلیغاتی اش مجبور است برای مدتی آنها را آنفالو کند.

با توجه به این موضوع اتفاق اتفاق افتاده هیچ ارتباطی به جدایی باقری از سرخپوشان ندارد و او به گفته خودش فقط به خاطر یک کمپین تبلیغاتی این کار را انجام داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1260

به "آخرین روزهای باقری در پرسپولیس، همه چیز آماده برای جدایی از جمع سرخپوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین روزهای باقری در پرسپولیس، همه چیز آماده برای جدایی از جمع سرخپوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید