آغازعملیات اجرایی خط انتقال آب شهر دستناء با اعتباری بالغ بر 7500 میلیون ریال

به گزارش مجله باهام، مدیریت روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان از آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب آشامیدنی به شهر دستنا از توابع شهرستان کیار استان چهار محال و بختیاری خبرداد.

آغازعملیات اجرایی خط انتقال آب شهر دستناء با اعتباری بالغ بر 7500 میلیون ریال

به گزارش خبرنگاران-چهار محال و بختیاری،فرشاد متقی مدیریت روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان با اعلام این خبر اضافه کرد: با توجه به کمبود آب در برخی محله های شهر دستنا در سال گذشته شرکت آب و فاضلاب اقدام به اجرای این خط انتقال آب شرب از مخزن ذخیره آب به سمت شهر با هدف برطرف کمبود آب در برخی از فصول سال مخصوصا تابستان ها بیان کرد.

متقی گفت: عملیات اجرایی این طرح را حفر کانال - لوله گذاری با لوله 200 میلی متری پلی اتیلن به طول حدود 1500 متر طبق اصول فنی مهندسی پس از اجرای خاک سرندی و نوار اخطار زیر نظر ناظرین شرکت آب و فاضلاب عنوان کرد. خصوص اعتبار این پروژه گفت: برآورد اعتبار برای انجام این خط 7500000000 ریال (هفت صد و پنجاه میلیون تومان) است.

وی اضافه کرد: در راستای بهسازی و نوسازی شبکه داخلی آب شهر دستنا این شرکت طی سال گذشته 1000 متر از شبکه آبرسانی را با همکاری شهرداری تعویض کرده است.

متقی در ادامه اضافه کرد: احداث مخزن ذخیره آب آشامیدنی جدید برای شهر دستنا هم با ظرفیت 1500 متر مکعب نیز در دستور کار است که در صورت تخصیص اعتبار انشالله در محل جانمایی شده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.قابل ذکر است شرکت آب و فاضلاب به جمعیت بیش از 5000 نفری که شامل بیش از 2000 مشترک در شهر دستنا است خدمات آبرسانی ارائه می دهد.

مدیریت روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری در پایان از همراهی و همکاری همه جانبه شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر دستنا که در جهت اجرای این پروژه ها کوشش می نمایندکمال تشکر و قدردانی را دارد

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1780

به "آغازعملیات اجرایی خط انتقال آب شهر دستناء با اعتباری بالغ بر 7500 میلیون ریال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغازعملیات اجرایی خط انتقال آب شهر دستناء با اعتباری بالغ بر 7500 میلیون ریال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید