شروع عملیات اجرایی سامان دهی زیرساخت های گردشگری چشمه زاو در کلاله

به گزارش مجله باهام، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از شروع عملیات اجرایی سامان دهی زیرساخت های گردشگری تفرجگاه جنگلی چشمه زاو کلاله با اعتبار 1/5میلیارد ریال اطلاع داد.

شروع عملیات اجرایی سامان دهی زیرساخت های گردشگری چشمه زاو در کلاله

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی با اعلام این خبر اضافه نمود: عملیات اجرایی ساماندهی و تکمیل زیر ساخت های گردشگری تفرجگاه جنگلی چشمه زاو شهرستان کلاله با اعتبار 1/5 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه های ملی در تفرجگاه چشمه زاو شهرستان کلاله شروع شد.

کریمی به عملیات پیش بینی شده در این فاز اشاره نمود و اضافه نمود: در عملیات اجرایی این فاز 2 عدد آلاچیق ، 12 عدد سکوی نشمین ،مبلمان بتنی طرح چوب شامل 20 عدد سطل زباله و 6 سری نیمکت بتنی طرح چوب پیش بینی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در خاتمه ابراز امیدواری کرد: در سال های بعد و در صورت تخصیص اعتبارات کافی از سوی مراجع ذیربط ، نسبت به تکمیل زیر ساخت های گردشگری لازم برای رفاه حال مسافران و گردشگران اقدام خواهد شد.

چشمه زاو در روستای زاو و نزدیکی گرگانرود از توابع بخش پیشکمر و در فاصله 45 کیلو متری شهر کلاله واقع شده است. این چشمه با آبدهی بسیار زیبا و چشم اندازهای زیبا و در میان یک محوطه جنگلی مصفا قرار گرفته است ، که در ایام فروردین تا خاتمه تابستان محل استراحت و عزیمت خانواده ها و علاقه مندان به طبیعت است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 322

به "شروع عملیات اجرایی سامان دهی زیرساخت های گردشگری چشمه زاو در کلاله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات اجرایی سامان دهی زیرساخت های گردشگری چشمه زاو در کلاله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید