از عملیات یمنی ها علیه تاسیسات نفتی عربستان تا تاسیس کشوری مشکوک در آفریقا و استقبال عراقی ها از حضور مقتدی صدر در ایران

به گزارش مجله باهام، به گزارش، گزیده ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر دنیا در تاریخ بیست و سوم شهریور ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

از عملیات یمنی ها علیه تاسیسات نفتی عربستان تا تاسیس کشوری مشکوک در آفریقا و استقبال عراقی ها از حضور مقتدی صدر در ایران

انتشار خبر تاسیس کشوری جدید میان مصر و سودان به نام پادشاهی کوه زرد، موجب شگفت زدگی دولت های این کشور ها شده است.

بعضی کاربران شبکه های اجتماعی از وقوع چند انفجار بزرگ و آتش سوزی گسترده در مجتمع نفتی آرامکو در شهر بقیق عربستان خبر می دهند.

سخنگوی نیرو های مسلح یمن جزئیات عملیات پهپادی این کشور علیه تاسیسات شرکت نفتی آرامکوی عربستان سعودی را خاطرنشان کرد.

دختر فعال محیط زیست سوئدی در چارچوب برگزاری اعتراض دو هفته ای، از آمریکا و رئیس جمهور این کشور خواست اقداماتی در زمینه تغییرات آب و هوایی اتخاذ نمایند.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن خاطرنشان کرد اگر سعودی ها به تجاوزگری خود ادامه دهند، خاتمه جنگ خاتمه کار نظام سعودی خواهد بود و نیروهای یمنی ریاض را به تصرف خود در می آورند.

انتشار تصاویری از حضور سرکرده مخالفان کاراکاس در کنار قاچاقچیان مواد مخدر کلمبیا موجب شروع تحقیقات دادستان کل ونزوئلا درباره او شد.

یکی از نمایندگان مجلس عراق در گفت وگویی اختصاصی خاطرنشان کرد دیدار مقتدی صدر با رهبر انقلاب اسلامی ایران باعث خشنودی تمامی عراقی ها شد.

شبکه العربیه که مدعی شد آتش سوزی تاسیسات نفتی بقیق مهار شده است، با گزارش تصویری خبرنگار خود لو رفت.

وزارت کشور عربستان سعودی تایید کرد آتش سوزی در تأسیسات نفتی آرامکو ناشی از عملیات پهپادی بوده است.

نیرو های مسلح یمن مسئولیت حمله پهپادی به تاسیسات نفتی شرکت آرامکوی عربستان سعودی را بر عهده گرفتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 426

به "از عملیات یمنی ها علیه تاسیسات نفتی عربستان تا تاسیس کشوری مشکوک در آفریقا و استقبال عراقی ها از حضور مقتدی صدر در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از عملیات یمنی ها علیه تاسیسات نفتی عربستان تا تاسیس کشوری مشکوک در آفریقا و استقبال عراقی ها از حضور مقتدی صدر در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید