استراماچونی: حضور در استقلال تصمیم خاص و شجاعانه بود، از آسیا برای مربیگری پیشنهاد دارم

به گزارش مجله باهام، حضور در ورزشگاهی (آزادی) که مملو از طرفدار است و بازی در لیگ قهرمانان آسیا تجربه ای زیبا بود. در ابتدای کارم با استقلال با مشکلاتی روبرو شدم که صحبت کردن درباره آنها در این شرایط فایده ای ندارد.

استراماچونی: حضور در استقلال تصمیم خاص و شجاعانه بود، از آسیا برای مربیگری پیشنهاد دارم

با تور لحظه آخری عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

سرمربی سابق استقلال در جدیدترین مصاحبه اش حضور پرشور طرفداران ایرانی در استادیوم را به دهه های 80 و 90 ایتالیا تشبیه کرد.

به گزارش فارس، آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا درباره تجربه حضورش در ایران، گفت: رفتن به آن سر جهان تصمیم خاص و البته شجاعانه بود. در آن برهه فرصت چندانی در ایتالیا برای مربیگری من نبود. حضور در استادیومی (آزادی) که مملو از طرفدار است و بازی در لیگ قهرمانان آسیا تجربه ای زیبا بود. در ابتدای کارم با استقلال با مسائلی روبرو شدم که صحبت کردن درباره آنها در این شرایط فایده ای ندارد.

وی اضافه کرد: مهمتر این است که ما بعد از پشت سرگذاشتن مسائل صدرنشین لیگ ایران شدیم. من از این دستاورد خوشحالم. آنجا طرفداران شور و شوق زیادی داشتند. من متولد سال 1976 هستم. در رم بزرگ شدم و همواره عادت داشتم استادیوم المپیک رم پر باشد. اما متاسفانه اکنون نیمی از استادیوم ها پر نمی گردد ولی شرایط ایران در رابطه با حضور طرفداران از ما بهتر است. شرایط ایران در رابطه با حضور طرفداران در استادیوم شبیه شرایط ما در دهه 80 و 90 میلادی بود که مردم حضوری پرشور داشتند.

وی درباره آینده اش گفت: اکنون با توجه به نتایج خوبی که به همراه استقلال در ایران گرفتم از آسیا پیشنهادیی به من رسیده است. البته من دوست دارم در لیگی مثل سری آ ایتالیا مربیگری کنم. اما با توجه به شرایط موجود پیشنهادها در آینده تصمیم گیری می کنم.

استراماچونی در نیم فصل اول راهنمایی آبی پوشان پایتخت را برعهده داشت و پیروز شد این تیم را به صدر جدول لیگ ایران برساند. اما به خاطر مسائل اقتصادی و عدم به موقعه دستمزدش قراردادش را با استقلال فسخ کرد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 829

به "استراماچونی: حضور در استقلال تصمیم خاص و شجاعانه بود، از آسیا برای مربیگری پیشنهاد دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: حضور در استقلال تصمیم خاص و شجاعانه بود، از آسیا برای مربیگری پیشنهاد دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید