استفاده تبلیغاتی ترامپ از کره شمالی و چین برای حمله به رقیب انتخاباتی

به گزارش مجله باهام، رئیس جمهوری آمریکا از موضوع کره شمالی و چین برای حمله به رقیب انتخاباتی خود استفاده کرد.

استفاده تبلیغاتی ترامپ از کره شمالی و چین برای حمله به رقیب انتخاباتی

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز آدینه گفت که کوشش های دولت وی برای حل تنش تجاری با چین و کوشش برای حل بحران هسته ای با کره شمالی برابر با حل افتضاحی است که دولت باراک اوباما ایجاد نموده است.

ترامپ بیرون کاخ سفید خطاب به خبرنگاران گفت: اگر به اموری که به دست ما درست شده نگاه کنید، من آنها را افتضاح اوباما-بایدن می نامم. ما درحال حل و فصل امور هستیم، چه کره شمالی باشد ... نزدیک بود کار به جنگ با کره شمالی ختم گردد و اکنون رابطه میان دو کشور خوب است.

ترامپ ادامه داد: ببینید جو بایدن با چین چه نموده است. در دوره اوباما پیراهن های ما چینی شد، و اکنون چین هر کوششی انجام می دهد که با ما توافق کند.

این اظهارات پس از مصاحبه جو بایدن با شبکه سی ان ان مطرح شد که در آن بایدن ترامپ را به یک بچه مدرسه ای قلدر تشبیه نموده بود.

بایدن در این مصاحبه گفت: او (ترامپ) قلدری است که تمام عمرم می شناختم. او قلدری است که همواره در مقابلش ایستادم. او قلدری است که زمانیکه کودک بود با لکنت زبان عادت به مسخره کردن مردم داشت و من محکم به دهان او می زدم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 253

به "استفاده تبلیغاتی ترامپ از کره شمالی و چین برای حمله به رقیب انتخاباتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده تبلیغاتی ترامپ از کره شمالی و چین برای حمله به رقیب انتخاباتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید