اعطای 2700 فقره وام ارزان قیمت کارآفرینی از سوی بنیاد مستضعفان

به گزارش مجله باهام، بنیاد مستضعفان به منظور رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال در مناطق محروم کشور تاکنون بیش از 2 هزار و 700 فقره تسهیلات اشتغالزایی یارانه ای کم بهره را مورد تصویب قرار داده است.

اعطای 2700 فقره وام ارزان قیمت کارآفرینی از سوی بنیاد مستضعفان

به گزارش گروه، به نقل از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی؛ در راستای به گردش انداختن طرح های اشتغال زا در حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی و نیز کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال در مناطق محروم کشور به ویژه مناطق محروم روستایی تاکنون 2 هزار و 765 فقره وام یارانه ای کم بهره برای پرداخت به واجدان شرایط تصویب نموده است.

این وام ها بر اساس تفاهم نامه ای که میان بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان، یک بانک خصوصی، استانداری ها و معاونت توسعه مناطق محروم ریاست جمهوری منعقد شده، پرداخت می گردد.

تسهیلات اشتغالزایی مناطق محروم و روستایی برای اجرای طرح های مختلف کشاورزی، صنعت و همچنین خدمات در روستا ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش، این بانک تا کنون بیش از 2 هزار و 700 فقره تسهیلات اشتغالزایی یارانه ای کم بهره در کشور را مورد تصویب قرار داده است که از این تعداد 2 هزار و 333 فقره قرارداد منعقد شده و تا کنون 1291 طرح کارآفرینی با تسهیلات یارانه ای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به مبلغ 3947 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که در مجموع برای 9635 نفر در کشور اشتغال ایجاد نموده است.

لازم به ذکر است امروز محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان به همراه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور طی سفر به استان هرمزگان در مراسم افتتاحیه همزمان تعدادی از طرح های کارآفرینی و اشتغالزایی کشور شرکت خواهد نمود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 109

به "اعطای 2700 فقره وام ارزان قیمت کارآفرینی از سوی بنیاد مستضعفان" امتیاز دهید

1 کاربر به "اعطای 2700 فقره وام ارزان قیمت کارآفرینی از سوی بنیاد مستضعفان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای 2700 فقره وام ارزان قیمت کارآفرینی از سوی بنیاد مستضعفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید