امضای تفاهم نامه همکاری فدراسیون همگانی، وزارت ورزش و سازمان ورزش نیروهای مسلح

به گزارش مجله باهام، تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ورزش های همگانی، وزارت ورزش و سازمان ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح امضا شد.

امضای تفاهم نامه همکاری فدراسیون همگانی، وزارت ورزش و سازمان ورزش نیروهای مسلح

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، در نشست مشترکی بین عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی و امیر سرتیپ دوم کمال پیامبری رئیس سازمان ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار گردید، تفاهم نامه سه جانبه امضا شد.

در این مراسم که به میزبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید، طرفین بر همکاری و تعامل برای رشد و توسعه ورزش همگانی در بخش های مختلف از جمله نیروی مسلح تاکید نمودند و خواهان استفاده از ظرفیت های سه نهاد در راه رسیدن به این هدف شدند.

امیر سرتیپ دوم سید کمال پیمبری در این مراسم گفت: همکاری با فدراسیون ورزش های همگانی برای نیروی های مسلح که یک جامعه متنوع و گسترده است فرصت خوبی است چرا که تمامی پسران این سرزمین دو سال از عمر بابرکت خود را زیر پرچم مقدس ایران سپری می نمایند و این فرصت مناسبی است که بتوانیم از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه خانواده نیروهای مسلح برای پرداختن به ورزش همگانی پتانسیل بالایی دارند، گفت: توجه به ورزش همگانی علاوه بر اینکه به سلامت نیروهای مسلح یاری خواهد نمود، هزینه های درمان را نیز کاهش خواهد داد. این امر خصوصاً در خصوص بازنشستگان نیروهای مسلح اهمیت ویژه ای دارد و ما باید بتوانیم از ظرفیت فدراسیون ورزش همگانی استفاده کنیم.

پیمبری ادامه داد: ورزش علاوه بر اینکه در بالا بردن سطح سلامت و افزایش جسمانی انسان ها تاثیر مثبت دارد، در بالا بردن و افزایش توان رزمی نیروهای مسلح هم تاثیرگذار است. به همین خاطر برای اینکه بتوانیم امنیت پایدار را در کشور فراهم کنیم احتیاج است که نیروهایی سالم، بانشاط و پرشور داشته باشیم که همه اینها در سایه توجه و پرداختن به ورزش به دست خواهد آمد.

رئیس سازمان ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه تاکید نمود: برای رسیدن به اهدافی که در نظر داریم ضرورت دارد که از مربیان کاربلد و مجهز به دانش روز استفاده کنیم که در سایه امضا این تفاهم نامه سعی می کنیم از پتانسیل فدراسیون ورزش های همگانی در این مورد استفاده کنیم.

پیمبری تاکید نمود: اعتقاد دارم وزارت ورزش که یکی از وزارتخانه های خوب کشور است نقش بسزایی در ایجاد شور و نشاط در جامعه دارد و طی سال های اخیر پیروز شده در این بخش به پیروزیت های خوبی دست پیدا کند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ایران یکی از قوی ترین و قدرتمندترین نیروهای مسلح در دنیا هستند و برای تداوم این اقتدار احتیاج است که آمادگی جسمانی را با علم و روش های جدید بالا ببریم.

پیمبری در پایان با اشاره به یاریی که فدراسیون ورزش های همگانی می تواند به رسیدن ستاد کل نیروهای مسلح به اهدافش داشته باشد، گفت: امضا توافق نامه بین وزارت ورزش، فدراسیون ورزش های همگانی و ستاد کل نیروهای مسلح این فرصت را فراهم خواهد نمود که همکاری های طرفین بیشتر از گذشته ادامه داشته باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1553

به "امضای تفاهم نامه همکاری فدراسیون همگانی، وزارت ورزش و سازمان ورزش نیروهای مسلح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه همکاری فدراسیون همگانی، وزارت ورزش و سازمان ورزش نیروهای مسلح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید