امکان معین یک یا چندین برند ملی برای گردشگری ایران

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، مرتضی رحمانی موحد شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی برند ملی گردشگری ایران که به مدت دو روز در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار گردید، گفت: خاتمه این کنفرانس مهم آغازی بر ادامه مسیری است که راه طراحی برند ملی گردشگری ایران را در پیش گرفته ایم.

امکان معین یک یا چندین برند ملی برای گردشگری ایران

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی افزود: با اتکاء به دستاوردهای دو روزه کنفرانس بین المللی برند گردشگری ایران و با یاری دریافت از تجربیات سال های گذشته می خواهیم نماد یا برندی را برای کشور ایران به تجلی برسانیم که بیانگر و نشانه ای از ایران اسلامی باشد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید نمود: این برند باید تمامی ویژگی های تاریخی، فرهنگی، معنوی، طبیعی، مردم شناسی و دیگر ویژگی ها و میراث ملموس و ناملموس ایران را در بر داشته باشد.

وی ادامه داد: هدف ما از برگزاری کنفرانس بین المللی برند گردشگری این است که افراد مبتکر و خلاق صنعت گردشگری به فراوری و خرید و فروش محصولی بپردازند که در شناساندن ایران در سراسر گیتی تاثیر بسزایی داشته باشد.

رحمانی موحد توضیح داد: آنچه در دو روز همایش خلق شد این است که مجموعه سرمایه های اجتماعی و انسانی ما در این عرصه پشتوانه بسیاری خوبی برای پیمودن راه به سمت و سوی طراحی نشان برند ملی گردشگری ایران است.

وی افزود: امروز این همایش فصل دیگری از توان و عزت گردشگری کشور ما را ورق زد و امیدواریم این همت و کوشش با سرمایه نشاط، همت و پشتوانه بیشتری ادامه پیدا کند.

ضرورت طراحی برند ملی برای معرفی گستره جهانی ایران به جهانیان

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با شنیدن صحبت های مهمانان خارجی و داخلی باید گفت که به یقین برندی برای معرفی گستره جهانی و اثرگذار کشورمان احتیاج داریم.

وی افزود: برای رسیدن به این هدف سوالات متعددی پیش روی ماست و امیدواریم با استمرار یاری و حمایت کارشناسان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری به ویژه همیاری افرادی مانند پروفسور جعفری، دبیر علمی این کنفرانس، پاسخ سوالات را در قالب کارگروهی که در دو هفته آینده تشکیل می گردد معین کنیم.

رحمانی موحد گفت: سیر گفت وگوهای این همایش، مطالعات در این زمینه و پاسخ این سوالات تا پیش از سرانجام سال در معرض افکار عمومی قرار می گیرد و با جمع آوری نظرات و جمع بندی آنها در نهایت به احصای شاخص های آفرینش گر برند گردشگری ایران دست پیدا می کنیم.

وی ادامه داد: در نهایت ممکن است برای طراحی برند ملی گردشگری ایران برندهای مختلف برای بازارهای متفاوت خارجی و یا یک نشان با فصل مشترک و دارای همه اجزای لازم برای یک برند ملی طراحی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 791

به "امکان معین یک یا چندین برند ملی برای گردشگری ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان معین یک یا چندین برند ملی برای گردشگری ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید