اندونزی بازار خوبی برای شرکت های دانش بنیان ایران محسوب می گردد

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بر ضرورت ارتباط بیشتر شرکت های دانش بنیان با کشورهای دارای تعامل و نزدیکی فرهنگی با جمهوری اسلامی ایران به منظور ایجاد بازارهای جدید در این کشورها تاکید نمود.

اندونزی بازار خوبی برای شرکت های دانش بنیان ایران محسوب می گردد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در دیدار با وزیر تحقیقات و تکنولوژی اندونزی گفت: با توجه به نزدیکی فرهنگی دو کشور ایران و اندونزی، بازار خوبی برای عرضه محصولات فراوریی شرکت های دانش بنیان وجود دارد که درصدد دستیابی و استفاده از این بازارها برای شرکت های دانش بنیان هستیم.

وی افزود: اندونزی پرجمعیت ترین کشور دنیا اسلام است و شرکتهای دانش بنیان داخلی می توانند در برقراری ارتباط با این کشور بازار خوبی را برای محصولات خود به دست آورند که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران آمادگی دارد در این امر از شرکت های دانش بنیان حمایت کند.

ستاری، با اشاره به توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در فناوری های نوین گفت: ما هم اینک در فناوری های نانو و زیست فناوری دارای توانمندی بالایی هستیم و در این راستا، آمادگی داریم که در فراوری تجهیزات پیشرفته این حوزه ها، با اندونزی همکاری کنیم.

وزیر تحقیقات و تکنولوژی اندونزی نیز در این نشست افزود: در گذشته تفاهم نامه همکاری علمی میان دو کشور منعقد شده بود که برای تجدید تفاهم و همکاری ها با معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ایران بر این موضوع تاکید شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 348

به "اندونزی بازار خوبی برای شرکت های دانش بنیان ایران محسوب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندونزی بازار خوبی برای شرکت های دانش بنیان ایران محسوب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید