ایران و کامبوج؛ بازی نشاط آور برای تقابل با عراق

به گزارش مجله باهام، کامبوج ضعیف ترین تیم گروه و شاید بتوان گفت یکی از ضعیف ترین تیم های فوتبال قاره آسیاست که پیروزی مقابل این تیم اصلا سخت نیست. در بازی رفت و در استادیوم آزادی تیم ملی 14 بر صفر کامبوج را شکست داد.

ایران و کامبوج؛ بازی نشاط آور برای تقابل با عراق

تیم ملی فوتبال کشورمان در هفتمین مسابقه مقدماتی جام جهانی در مرحله گروهی از ساعت 19 به مصاف کامبوج می رود.

به گزارش فارس، هنوز شیرینی برد 3 بر صفر بحرین زیر زبان مان است. هنوز صحنه های گلزنی سردار و طارمی و درخشش سامان قدوس را در ذهن مرور می کنیم و از پیروزی تاریخی مقابل بحرین در غیرمنصفانه ترین بازی تاریخ احساس غرور و افتخار می کنیم. با این حال هنوز صعودمان به مرحله بعدی قطعی نشده است و نبرد عظیم دیگری در پیش داریم؛ مسابقه با عراق تیمی که در 10 سال اخیر نتوانسته ایم آن را شکست بدهیم. با این حال اگر تیم ملی مثل نیمه دوم بازی با بحرین مقابل عراق بدرخشد شکست دادن عراق سختکوش هم دور از دسترس نیست.هرچند پیش از آن باید روز آدینه(فردا) به مصاف کامبوج برویم.

کامبوج ضعیف ترین تیم گروه و شاید بتوان گفت یکی از ضعیف ترین تیم های فوتبال قاره آسیاست که پیروزی مقابل این تیم اصلا سخت نیست. در بازی رفت و در استادیوم آزادی تیم ملی 14 بر صفر کامبوج را شکست داد. کامبوج در بازی برگشت مقابل ایران فقط یک هدف دارد کمتر گل خوردن! تیمی که در 7 مسابقه 32 گل خورده و 2 گل زده است از نظر فنی به هیچ عنوان نمی تواند مقابل تیم ملی کشورمان حرفی برای گفتن داشته باشد بخصوص اینکه از نظر فیزیکی نیز بازیکنان کامبوج بسیار ضعیف و شکننده هستند.

این مسابقه یک بازی تمرینی ساده و پرنشاط برای ملی پوشان ما محسوب می گردد. شاید اسکوچیچ به این بازی به چشم بازی تدارکاتی برای مرور کارهای تاکتیکی و تیمی نگاه کند و محتمل است که تیم ملی با ترکیبی متفاوت و جدید به مصاف کامبوج برود و به بازیکنان اصلی استراحت داده گردد. در حال حاضر مهدی ترابی، احسان حاج صفی، حسین کنعانی زادگان و سردار آزمون یک اخطاره هستند و اگر در بازی با کامبوج به هر دلیلی کارت زرد بگیرند بازی با عراق را از دست می دهند بنابراین محتمل است این بازیکنان در ترکیب اصلی نباشند تا ضمن استراحت با خیالی راحت و ذهنی آماده به مصاف عراق بروند.

برای اینکه صعودی بی دردسر و بی اما و اگر داشته باشیم باید دو بازی به جامانده مقابل کامبوج و عراق را با برد پشت سر بگذاریم. فرمول های پیچیده برای صعود تیم های دوم می تواند خیلی راحت و ساده باعث یک فاجعه تاریخی در فوتبال کشورمان گردد. بنابراین نباید ریسک کنیم و با دریافت 6 امتیاز از دو بازی به جامانده با خیالی آسوده و به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم.

تیم عراق هم آدینه مقابل هنگ کنگ به میدان خواهد رفت که اگر هنگ کنگ بتواند یک امتیاز از عراق بگیرد شرایط به سود ما رقم می خورد اما نباید صعودمان را به اما و اگر گره بزنیم.

جدول گروه C

1- عراق 14 امتیاز

2- ایران 12 امتیاز

3- بحرین 12 امتیاز

4- هنگ کنگ 5 امتیاز

5- کامبوج یک امتیاز

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1785

به "ایران و کامبوج؛ بازی نشاط آور برای تقابل با عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران و کامبوج؛ بازی نشاط آور برای تقابل با عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید