بایدن نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی را معین کرد

به گزارش مجله باهام، خبرگزاری خبرنگاران- دولت بایدن رویکرد جدیدی را برای اعمال فشار به کره شمالی با هدف کنار گذاشتن برنامه تسلیحات هسته ای و موشک های بالستیک در پیش گرفته که شامل حرکت در جهت دیپلماسی است.

بایدن نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی را معین کرد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، جو بایدن در کنفرانس مطبوعاتی مشترک روسای جمهوری آمریکا و کره جنوبی در واشنگتن، بیان کرد: سونگ کیم دیپلمات آمریکایی به عنوان نماینده ویژه واشنگتن در امور کره شمالی معین شده است.

کاخ سفید اعلام نموده است که دولت بایدن رویکرد جدیدی را برای اعمال فشار به کره شمالی با هدف کنار گذاشتن برنامه تسلیحات هسته ای و موشک های بالستیک توسط این کشور در پیش گرفته که شامل حرکت در جهت دیپلماسی است. جن ساکی سخنگوی کاخ سفید ضمن اعلام تکمیل بازنگری سیاست کاخ سفید در قبال پیونگ یانگ، اضافه نمود: عاری سازی کامل کره شمالی از تسلیحات هسته ای همچنان یک هدف محسوب می گردد. وی ادامه داد: سیاست ما بر دستیابی به یک معامله عظیم متمرکز نخواهد بود و همچنین به صبر راهبردی نیز متکی نیست. به جای آن واشنگتن به دنبال یک رویکرد عمل گرایانه است که تحت ان گزینه دیپلماسی در قبال کره شمالی مورد آنالیز قرار می گیرد تا پیشرفت های عملی حاصل گردد و امنیت آمریکا و هم پیمانانش افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1759

به "بایدن نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی را معین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی را معین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید