بخش خصوصی برای ساخت 24 هزار واحد مسکن ملی در تهران وارد میدان گردد!

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: بخش خصوصی برای ساخت 24 هزار واحد مسکن طرح اقدام ملی در این استان وارد میدان گردد.

بخش خصوصی برای ساخت 24 هزار واحد مسکن ملی در تهران وارد میدان گردد!

جهت دریافت خدمات آلاچیق پارک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگارانخلیل محبت خواه روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از همه شرکت های انبوه ساز، سازندگان، دارندگان فناوری های نوین در حوزه ساختمان و فناوری های سبز ساختمانی برای شرکت در طرح اقدام ملی مسکن این استان درخواست مشارکت و همکاری می گردد.

وی یادآورشد: اداره کل راه وشهرسازی استان تهران در این طرح موظف به ساخت 24 هزار واحد مسکونی است و در نظر دارد از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای برنامه های بخش مسکن استفاده کند.

محبت خواه افزود: این اداره کل میخواهد با ایجاد هم افزایی بین بخش های مختلف ضمن یاری به رونق کسب وکار بخش خصوصی، برنامه های بخش مسکن را اجرا کند.

وی گفت: از همین رو همه سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی مالک زمین در محدوده شهرها و تمام واحدهای مسکونی تکمیل شده آماده فروش می توانند ضمن ارائه اسناد و مدارک مربوط به ملک خود آمادگی خود را برای مشارکت و همکاری در طرح اقدام ملی فراوری مسکن تا سرانجام وقت اداری شنبه 31 خرداد به دبیرخانه اداره کل راه وشهرسازی استان تهران اعلام نمایند.

محبت خواه ادامه داد: در اجرای این طرح وزارت راه وشهرسازی مشوق های لازم از جمله اعطای تسهیلات ساخت بدون سپرده یا تسهیلات خرید مسکن، معرفی متقاضیان خرید واحدهای مسکونی و تامین هزینه ساخت در طول اجرا توسط متقاضیان، امکان پیش فروش و در صورت امکان تغییر کاربری اراضی و غیره را برای مشارکت نمایندگان بخش خصوصی فراهم می نماید.

مرحله نخست ثبت نام اقدام ملی مسکن در استان تهران آذر سال 1398 شروع و در همان هفت ساعت نخست ظرفیت 72 هزار نفری پیش بینی شده برای این استان تکمیل شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1098

به "بخش خصوصی برای ساخت 24 هزار واحد مسکن ملی در تهران وارد میدان گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش خصوصی برای ساخت 24 هزار واحد مسکن ملی در تهران وارد میدان گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید