برد امروز را مدیون بازیکنان ایرانی هستیم

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، عباس باوی در نشست خبر پس از دیدار تیمش مقابل الریان قطر گفت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما چون دیروز بازی سنگینی برگزار کرده بودیم در دقایق پایانی از لحاظ بدنی کم آوردیم اما خوشبختانه توانستیم نتیجه لازم را بدست آوریم.

برد امروز را مدیون بازیکنان ایرانی هستیم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

وی درباره عملکرد بازیکنان ایرانی تیمش گفت: محمد ناصر صفری سه گل ما را به ثمر رساند و ما بردمان را مدیون دو بازیکن ایرانی و همچنین رفید حامد، مصطفی همزان و ولید خالد هستیم.

سرمربی تیم فوتسال نفت الوسط عراق در پاسخ به این سئوال که فکر می کنید تا چه مرحله ای پیش بروید شرح داد: امیدوارم بتوانیم جزو چهار تیم برتر قرار بگیریم. ما بازیهای سختی را در پیش داریم و باید تلاش بسیار زیادی داشته باشیم.

باوی در خصوص تفاوت کیفیت بازی این تیم در دیدار نخست نسبت به این دیدار گفت: بازی اول همیشه بازی سختی است و بازیکنان ما استرس داشتند اما امروز توانستیم این استرس را کم کنیم تا بازی بهتری را ارائه دهیم البته تیم تایلند هم از تیم قطری قوی تر است. برای تیمی که برای پیروزی به میدان می رود فرقی نمی کند به چه تیمی بازی کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 714

به "برد امروز را مدیون بازیکنان ایرانی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد امروز را مدیون بازیکنان ایرانی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید