برگزاری مسابقات تنیس هزار امتیازی، اختصاص جایزه 90 میلیونی برای نفرات برتر

به گزارش مجله باهام، مدیر مجموعه تنیس آپت از شروع برگزاری مسابقات هزار امتیازی با حضور بیش از 230 بازیکن و شرکت نفرات همه نفرات برتر کشور اطلاع داد.

برگزاری مسابقات تنیس هزار امتیازی، اختصاص جایزه 90 میلیونی برای نفرات برتر

به گزارش خبرنگاران، امیر صدری مدیر مجموعه تنیس آپت با اشاره به برگزاری مسابقات هزار امتیازی این مجموعه در مجموعه ورزشی انقلاب گفت: اساساً در فصول سرما مسابقات زیادی در تنیس کشور به ویژه در تهران برگزار نمی گردد. به همین منظور و برای تشویق و ایجاد انگیزه در قهرمانان تنیس و بعلاوه درگیر کردن آن ها در فصل سرما، تصمیم به برگزاری این مسابقات گرفتیم. البته در این مقطع سال بیشتر مسابقات در منطقه ها گرمسیری برگزار می شوند.

وی ادامه داد: مسابقات هزار امتیازی تنیس آپت از امروز 12 لغایت 21 آبان ماه در مجموعه تنیس آپت انقلاب تهران برگزار خواهد شد. استقبال بسیار خوبی از این مسابقات انجام شده است به طوری که بیش از 230 نفر ثبت نام نموده اند و تمامی بازیکنان مطرح تنیس ایران در این پیکارها حضور خواهند داشت.

مجموعه تنیس آپت در مورد جوایز در نظر گرفته شده برای این مسابقات گفت: 90 میلیون تومان جایزه نقدی برای این مسابقات در نظر گرفته شده که اختصاص این مبلغ برای نخستین بار است. ضمن اینکه به 32 نفر برتر جایزه اهدا خواهد شد.

عضو کمیسیون مالی کمیته ملی المپیک ایران پیرامون تعامل با فدراسیون تنیس گفت: مانند همواره، هر زمان که فدراسیون تنیس خواهان زمینی از سوی مجموعه ما باشد، در راستای منافع ملی آن را به صورت رایگان و بدون چشم داشتی در اختیار تیم های ملی قرار داده و خواهیم داد. این یک تعامل سازنده بین بخش خصوصی و فدراسیون است که چنین مسابقاتی در این وسعت و مقدار در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می نماید. این ادامه همکاری قدیمی ما با ورزش قهرمانی و فدراسیون محسوب می گردد. امیدواریم بتوانیم در آینده هم همکاری های بیشتری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1998

به "برگزاری مسابقات تنیس هزار امتیازی، اختصاص جایزه 90 میلیونی برای نفرات برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات تنیس هزار امتیازی، اختصاص جایزه 90 میلیونی برای نفرات برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید