بشار اسد در جریان دستور کار اجلاس امروز آنکارا نهاده شد

به گزارش مجله باهام، فرستاده رئیس جمهور روسیه در دیدار با رئیس جمهوری این کشور، درباره تحولات این کشور بحث و گفت وگو کرد.

بشار اسد در جریان دستور کار اجلاس امروز آنکارا نهاده شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه، روز گذشته از الکساندر لاورنتیف فرستاده رئیس جمهور روسیه و سرگئی ورشنین معاون وزیر خارجه روسیه و هیئت همراهش در دمشق استقبال کرد.

ریاست جمهوری سوریه در بیانیه ای درباره این دیدار اظهار داشت، لاونتیف در این دیدار اسد را در جریان دستور کار نشست روسای جمهور کشورهای ضامن مذاکرات آستانه و کوشش روسیه برای از بین بردن موانعی که بعضی کشورهای منطقه ای و بین المللی بر سر راهکار بحران سوریه قرار می دهند، گذاشت.

طبق این بیانیه، هیئت روسی در این دیدار تأکید کرد در سایه شراکت راهبردی میان روسیه و سوریه، مسکو مصمم است به همکاری با دمشق جهت کاستن از آثار ناشی از جنگ تروریستی مستمر علیه ملت سوریه و مشارکت در امر مبارزه با تروریسم و پاکسازی سرتاسر سوریه ادامه دهد.

پیشتر دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین تأکید کرد، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به منظور مشارکت در نشست کشورهای ضامن عملیات آستانه درباره حل و فصل بحران سوریه، راهی آنکارا خواهد شد. این نشست امروز- دوشنبه- با حضور حسن روحانی و رجب طیب اردوغان روسای جمهوری ایران و ترکیه شروع می گردد و در این نشست درباره روند سیاسی سوریه و پرونده ادلب بحث و گفت وگو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 457

به "بشار اسد در جریان دستور کار اجلاس امروز آنکارا نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بشار اسد در جریان دستور کار اجلاس امروز آنکارا نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید