بیش از 3 هزار خودروی ناوگان برون شهری خوزستان نیازمند نوسازی اند

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: 3 هزار و 250 دستگاه خودرو از ناوگان حمل و نقل بین شهری استان خوزستان مشمول طرح نوسازی هستند.

بیش از 3 هزار خودروی ناوگان برون شهری خوزستان نیازمند نوسازی اند

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

غلامعباس بهرامی نیا در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان، اظهار کرد: در خوزستان 3 هزار و 250 خودرو از ناوگان حمل و نقل برون شهری، مشمول طرح نوسازی هستند.

وی با اشاره به فعالیت 13 هزار و 564 دستگاه خودرو در ناوگان حمل و نقل خوزستان، اضافه نمود: از این تعداد، یک هزار و 292 دستگاه خودرو عمر 21 تا 30 سال دارند.

بهرامی نیا گفت: در مجموع، یک هزار و 925 دستگاه خودرو از ناوگان حمل و نقل برون شهری استان خوزستان دارای عمر 31 تا 50 سال هستند که باید نسبت به نوسازی آنها اقدام گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به عمر 50 ساله 33 خودروی ناوگان حمل و نقل برون شهری استان، بیان نمود: متقاضیان واردات ناوگان جدید می توانند با مراجعه به سایت https://rmto.ir در بخش نوسازی و توسعه ناوگان، با توجه به شرایط مندرج نسبت به ثبت نام در سایت اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1075

به "بیش از 3 هزار خودروی ناوگان برون شهری خوزستان نیازمند نوسازی اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 3 هزار خودروی ناوگان برون شهری خوزستان نیازمند نوسازی اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید