تخریب 15 ساختمان در معرض سیلاب نوشهر در آینده نزدیک

به گزارش مجله باهام، شهردار نوشهر از تخریب 15 ساختمان در معرض سیلاب این شهرستان در آینده نزدیک اطلاع داد.

تخریب 15 ساختمان در معرض سیلاب نوشهر در آینده نزدیک

به گزارش خبرنگاران، علی امانی در نشست خبری سرانجام سال 97 که با حضور اعضای شورای شهر بندری نوشهر برگزار گردید، با بیان اینکه بودجه 38 میلیارد و 850 تومانی شهرداری نوشهر پس از 7 سال محقق شد، اظهار کرد: طی چند روز آینده از سرانجام سال، از بودجه پیش بینی شده عبور خواهیم کرد و برای بودجه سال 98 طوری نوشته شده است که متممی دیده می گردد.

وی با بیان اینکه یک چهارم بدهی شهرداری دو دوره گذشته یعنی حدود چهار میلیارد تومان پرداخت شد توضیح داد: بدهی شهرداری یکی از بزرگترین دغدغه های توسعه نوشهر است که باید در سال 98 به روز گردد.

شهردار نوشهر با اشاره به اینکه طی سال های گذشته اتفاقات زیادی در راستای تغییر مبلمان شهری صورت نگرفت، توضیح داد: برای دسترسی آسان مردم به کمربندی نوشهر و رهایی از بار ترافیک تملک بعضی از ساختمان های طول جهت شروع شده است.

وی با بیان اینکه سیزدهمین ساختمان در معرض سیلاب رودخانه نوشهر نیز تملک و تخریب شد و 15 ساختمان دیگر باقیمانده است، گفت: ساخت دیواره حفاظتی در مجاورت رودخانه در بعضی خیابان های نوشهر در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار نوشهر با تاکید بر رویکرد شهرداری مبنی بر توزیع عادلانه اعتبارات و سطح خدمات در سطح شهر گفت: نهضت آسفالت با رویکرد جدید در معابر بن بست شهری نوشهر شروع و برای این امر یک میلیارد تومان نیز اعتبار در نظر گرفته شده است.

احتیاج 25 میلیارد تومانی نیروگاه زباله سوز نوشهر

امانی با بیان اینکه به علت کمبود اعتبار بخشی از احداث نیروگاه زباله سوز نوشهر باقی مانده است، ادامه داد: در حال حاضر 25 میلیارد تومان احتیاج است تا نیروگاه کامل گردد و در کنار آن پیمانکار آن حدود 10 میلیارد تومان طلب دارد.

وی از افتتاح مجتمع بزرگ تجاری همافران در سال 98 اطلاع داد و یادآور شد: احداث پارک مجهز در سیترا و پارک آبی در نوشهر از جمله برنامه های دیگر شهرداری است که به تصویب شورای شهر رسیده است.

احداث پل جدید ماشلک برجسته ترین پروژه شهرداری در سال 98

شهردار نوشهر احداث پل جدید ماشلک را از مهم ترین طرح های شهرداری در سال 98 با اعتبار پیش بینی شده 10 میلیارد تومان برای یک قطعه عنوان و یادآور شد: با حمایت و همکاری سازمان برنامه و بودجه و مشارکت شهرداری نوشهر این پل به طول 40 متر احداث می گردد.

امانی از احداث پارک اختصاصی بانوان همزمان با روز شورا در نوشهر اطلاع داد و گفت: یکی از احتیاجهای اصلی بانوان شهر که نیمی از جمعیت نوشهر را تشکیل می دهند احداث پارکی اختصاصی بود که این امر در زمینی به مساحت پنج هزار متر با امکانات و تجهیزات محقق شد.

شهردار نوشهر اضافه نمود: ساختمان نیمه کاره و رها شده تامین اجتماعی در ابتدای شهر مشکل مالکیتی داشته و با توجه به پیگیری های شهرداری به منظور برطرف چهره نامناسب آن، در حال برطرف مسائل موجود و احتمالا فروش آن به مالک جدید هستند که امید است به زودی برطرف گردد.

امانی گفت: در صورت قبول فرمانداری و شورای تامین شهرستان، شهرداری نوشهر آمادگی برگزاری مراسم چهارشنبه سوری به صورت تجمیعی و در راستای برگزاری درست این آیین سنتی را دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 182

به "تخریب 15 ساختمان در معرض سیلاب نوشهر در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب 15 ساختمان در معرض سیلاب نوشهر در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید