تعلیق سریالی حساب های توییتر نزدیکان ترامپ

به گزارش مجله باهام، شبکه اجتماعی توییتر حساب کاربری دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را به طور دائم و حساب های کاربری چند هوادار نزدیک به وی را تعلیق کرد.

تعلیق سریالی حساب های توییتر نزدیکان ترامپ

به گزارش ایرنا، شرکت توییتر گفت حساب کاربری ترامپ و نزدیکان او از جمله ژنرال مایکل فلین و سیدنی پاول را به علت خطر سوء استفاده از این حساب ها در تحریک هواداران ترامپ به خشونت بیشتر تعلیق نموده است.

کوشش های فشرده و گسترده ای در روز های اخیر علیه دونالد ترامپ در آمریکا پس از غائله حمله به کنگره آمریکا، فراری دادن نمایندگان کنگره و اشغال ساختمان آن شدت گرفته است به گونه ای که قانونگذاران آمریکایی می گویند آماده برکناری ترامپ از قدرت به علت پیش بینی ناپذیری اقدامات بعدی او هستند.

مشاوران کاخ سفید آدینه شب گفتند که دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا هیچ قصدی برای استعفا از مقام ریاست جمهوری این کشور ندارد.

یکی از مشاوران کاخ سفید با اعلام انکه احتمال استعفای ترامپ صفر است گفت که رییس جمهوری هیچ کار اشتباهی انجام نداده که به خاطر آن استعفا کند.

این در حالی است که نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت با رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا برای جلوگیری از شروع اقدامات نظامی یا حمله هسته ای ترامپ در روز های پایانی دولت او مصاحبه کرد.

در همین حال، رئیس جمهوری منتخب آمریکا، تصمیم گیری درباره استیضاح ترامپ را به کنگره مرتبط دانست و گفت سریع ترین راه برای برکناری وی، برگزاری مراسم تحلیف او در موعد مقرر بدون وقت کشی است.

منبع: فرارو
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1543

به "تعلیق سریالی حساب های توییتر نزدیکان ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق سریالی حساب های توییتر نزدیکان ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید