تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شهید چمران و شرکت ملی حفاری ایران منعقد شد

به گزارش مجله باهام، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شهید چمران اهواز و شرکت ملی حفاری ایران به منظور بومی سازی و انتقال فناوری های نوین منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شهید چمران و شرکت ملی حفاری ایران منعقد شد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شهید چمران اهواز و شرکت ملی حفاری ایران در راستای گسترش همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی از سوی غلامحسین خواجه، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز و سید عبداله موسوی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، به امضاء رسید.

خواجه در حاشیه امضای این تفاهم نامه در یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات حفاری گفت: در چند سال اخیر دانشگاه توانسته ارتباط خوبی با بخش های مختلف نفت از جمله مناطق نفت خیز جنوب و حفاری برقرار کند.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز اضافه کرد: خوشبختانه توانسته ایم اعتماد حوزه نفت را با اجرای موفقیت آمیز پروژه ها جلب کنیم.

وی ادامه داد: تفاهم نامه منعقد شده اخیر در حوزه نیاز شرکت ملی حفاری است که امیدواریم به انجام قرارداد هایی منجر شود و بتوانیم وظیفه خود را در قبال این صنعت ادا کرده و نیاز ها را رفع کنیم.

بومی سازی و انتقال فناوری های نوین، بهره گیری بهینه از پتانسیل های دانشگاه از جمله قطب علمی حفاری و مرکز تحقیقات حفاری در تعریف و اجرای پروژه های پژوهشی، تعریف و حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی خصوصاً درزمینه مدیریت تکنولوژی در صنعت حفاری با موضوع شرکت ملی حفاری ایران، وبهره گیری متقابل از اعضای هیئت علمی و کارکنان شرکت در برگزاری دوره ها و سمینار های علمی و پژوهشی از محور های همکاری در این تفاهم نامه است.

یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات خوزستان جمعه، 22 آذرماه در محل دایمی نمایشگاه بین المللی خوزستان در اهواز گشایش یافت و تا دوشنبه، 25 آذرماه همه روزه از ساعت 9 الی 17 میزبان بازدید کنندگان و علاقه مندان به آشنایی با توانمند های داخلی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 709

به "تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شهید چمران و شرکت ملی حفاری ایران منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شهید چمران و شرکت ملی حفاری ایران منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید