تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با دانشگاه های کانادا و فرانسه

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: به منظور گسترش فعالیت های علمی و تحقیقاتی دو تفاهم نامه همکاری با دانشگاه های کانادا و فرانسه منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با دانشگاه های کانادا و فرانسه

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، به منظور گسترش فعالیت های علمی و تحقیقاتی دو تفاهم نامه همکاری با دانشگاه های کانادا و فرانسه منعقد شد.

این تفاهم نامه ها علمی، فناوری و پژوهشی میان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و University Saskatchewan کانادا و همچنین دانشگاه University Lorraine فرانسه منعقد شده است.

در تفاهم نامه ها یی که با رؤسای این دو دانشگاه منعقد شد، افزایش ارتباطات علمی, پژوهشی، تبادل استاد و دانشجو، ایجاد و طراحی برنامه های آموزشی، مشارکت در برگزاری کنگره های علمی مورد تاکید قرار گرفته است.

سیامک زارعی قنواتی, مدیر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: با توجه به پیشرفت های وسیع و جهانی که در علوم پزشکی در حال رخ دادن است، ارتباطات قوی و همکاری های بین المللی با دانشگاه های دیگر نقش موثری در هم افزایی و ارتقا علمی کشور دارد و از این رو دانشگاه علوم پزشکی مشهد مصمم است در راستای برقراری روابط بین المللی با دانشگاه های سایر کشورها گام بر دارد و به تبادلات علمی و تحقیقاتی بپردازد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 288

به "تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با دانشگاه های کانادا و فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با دانشگاه های کانادا و فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید