کوشش برای گسترش همکاری های امنیتی و دفاعی در سفر حنیف اتمر به چین

به گزارش مجله باهام، مشاور امنیت ملی افغانستان برای گسترش همکاری های امنیتی و دفاعی همچنین گفت وگو در خصوص فرایند صلح این کشور به چین سفر نموده است.

کوشش برای گسترش همکاری های امنیتی و دفاعی در سفر حنیف اتمر به چین

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات انواع ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، حنیف اتمر مشاور امنیت ملی افغانستان در سفری دو روزه به چین در خصوص گسترش همکاریهای دو کشور رایزنی خواهد نمود.

دفتر مطبوعاتی شورای امنیت ملی افغانستان با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد که اتمر در این سفر در خصوص مسائل امنیتی، دفاعی و فرایند صلح این کشور با مقامات چینی گفت وگو خواهد نمود.

مقامات افغان پیش از این معتقد بودند که به دلیل همکاریهای چین و پاکستان، دولت پکن می تواند در فرایند صلح افغانستان نقش مهمی داشته باشد.

حنیف اتمر به اسوشیتدپرس چندی قبل گفته بود که چندین گروه مسلح از افغانستان برای رسیدن به چین، ازبکستان، روسیه و دیگر کشورهای آسیای میانه کوشش می نمایند.

به گفته مشاور امنیت ملی رئیس جمهور افغانستان، گروه های شورشی در افغانستان با بهره برداری از ضعف نیروهای افغان و با سرانجام مأموریت جنگی نیروهای ناتو به رهبری آمریکا در این کشور، از سوی عوامل خارجی حمایت می شوند.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 752

به "کوشش برای گسترش همکاری های امنیتی و دفاعی در سفر حنیف اتمر به چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای گسترش همکاری های امنیتی و دفاعی در سفر حنیف اتمر به چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید