کوشش مقامات کاخ سفید برای ترغیب مردم آمریکا به استفاده از واکسن کرونا

به گزارش مجله باهام، سخگوی کاخ سفید بر این باور است که رئیس جمهور آمریکا قطعا مردم و شهروندان آمریکایی را برای استفاده از واکسن کرونا تشویق و ترغیب می نماید.

کوشش مقامات کاخ سفید برای ترغیب مردم آمریکا به استفاده از واکسن کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، کایلی مک انانی سخنگوی کاخ سفید سه شنبه گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده قطعا شهروندان آمریکایی را تشویق می نماید تا از واکسن کرونا استفاده نمایند و به محض آنکه تیم پزشکی تعیین کند که بهترین زمان ممکن است، خود ترامپ نیز واکسن را تزریق خواهد نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مک انانی اضافه نمود: ترامپ همچنین خواسته است نشان دهد که آمریکایی های آسیب پذیر باید در اولویت دریافت واکسن کرونا باشند.

وی گفت: بعضی از کارکنان دفتر امنیت ملی کاخ سفید به واکسن دسترسی خواهند داشت تا ادامه فعالیت دولت تضمین گردد، تعدادی از مقام های ارشد دولت نیز واکسن را دریافت می نمایند آن هم با هدف جلب اعتماد افکار عمومی.

همچنین مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا نیز سه شنبه گفته است که طی روزهای آینده واکسن کرونا را دریافت خواهد نمود.

یک مقام رسمی دفتر معاون رئیس جمهور آمریکا گفت: مذاکرات درباره زمان و چگونگی تزریق واکسن توسط مایک پنس همچنان ادامه دارد تا اعتماد مردم نسبت به این واکسن جلب گردد.

این تحولات در شرایطی است که نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد جمهوریخواهان آمریکایی 4 برابر بیشتر از دموکرات ها گفته اند که هرگز تمایلی برای دریافت واکسن کرونا ندارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1492

به "کوشش مقامات کاخ سفید برای ترغیب مردم آمریکا به استفاده از واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش مقامات کاخ سفید برای ترغیب مردم آمریکا به استفاده از واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید