جابری: سازمان لیگ فوتسال در گذشته هم زیر نظر کمیته برگزاری مسابقات بود، باشگاه ها و تیم ملی را در نظر گرفتیم

به گزارش مجله باهام، سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت که هیئت رئیسه این سازمان در معین زمان شروع لیگ برتر در 7 مرداد، منافع باشگاه ها و تیم ملی را در نظر گرفت.

جابری: سازمان لیگ فوتسال در گذشته هم زیر نظر کمیته برگزاری مسابقات بود، باشگاه ها و تیم ملی را در نظر گرفتیم

آرش جابری درباره اعتراض مدیران بعضی باشگاه ها به هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال، درباره زمان شروع لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: برگزاری مسابقات جزو اختیارات هیئت رئیسه سازمان لیگ است. ما جام جهانی، مقدماتی جام ملت های آسیا و مرحله نهایی جام ملت های آسیا را در سال 1400 پیش رو داریم و باید با در نظر دریافت تیم ملی، لیگ برتر را به درستی برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به گرفته شدن تصمیم مشابه در آستانه جام جهانی 2016 کلمبیا گفت: منصوری، نجاریان، غفاری و نجفی در سال 95 عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال بودند و با توجه به برگزاری جام جهانی در شهریور، تصمیم دریافتد که بازیکنان با برگزاری چهار هفته لیگ برتر به جام جهانی بروند. بازیکنان در لیگ ساخته و پرداخته می شوند و در آن سال هم تیم ملی نتایج درخشانی کسب کرد. چرا آن موقع هیچکس نگفت در مسابقات شرکت نمی کنیم؟

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در واکنش به اینکه گفته شد به باشگاه های فوتسال بی احترامی شده است، اعلام کرد: ما باشگاه ها را هم در نظر گرفتیم تا متضرر نشوند و همانند فوتبال، نقل وانتقالات را تا انتها هفته چهارم لیگ برتر معین کردیم. زمان شروع لیگ با خردجمعی در هیئت رئیسه معین شد و کوشش می کنیم لیگ برتر سال جاری را ظرف هفت یا هشت ماه برگزار کنیم.

جابری درباره ماهیت سازمان لیگ فوتسال و اینکه این سازمان زیر نظر سازمان لیگ قرار گرفته است، بیان نمود: سازمان لیگ مطابق ماده 41 اساسنامه فدراسیون فوتبال، زیر نظر کمیته مسابقات سازمان لیگ است. در ماده 42 اساسنامه سال 90 هم آمده بود سازمان لیگ می تواند برگزاری مسابقات را به سازمان ها و نهادهای مختلف تفویض کند. آن موقع نیز چنین بود.

وی در ادامه مطرح کرد: سازمان لیگ بر اساس ماده 42 اساسنامه فدراسیون شکل گرفته و فدراسیون دارای کمیته مسابقات واحدی است که فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را شامل می گردد. آن موقع هم فوتسال بخشی از کمیته مسابقات بود. زمانی که سال 98 به سازمان لیگ فوتسال آمدم، بهاروند رئیس سازمان لیگ بود و همان زمان قرار شد کارها را زیر نظر کمیته مسابقات انجام بدهیم.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در خصوص درگیری اعضای تیم های پیمان شاهرود و مقاومت تهران در لیگ دسته دوم فوتسال توضیح داد: گزارش این مسابقه را به دبیرکل محترم فدراسیون ارسال کردیم که او هم گزارش را به کمیته انضباطی فرستاد. کمیته انضباطی دستور موقت را صادر کرد و خاطیان تا صدور رأی نهایی محروم شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1797

به "جابری: سازمان لیگ فوتسال در گذشته هم زیر نظر کمیته برگزاری مسابقات بود، باشگاه ها و تیم ملی را در نظر گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابری: سازمان لیگ فوتسال در گذشته هم زیر نظر کمیته برگزاری مسابقات بود، باشگاه ها و تیم ملی را در نظر گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید