جزئیات جدید از کوشش بعضی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، موافقت 4 نفر با امضای نامه علیه کفاشیان

به گزارش مجله باهام، با وجود تکذیب فدراسیون فوتبال، چهار عضو هیئت رئیسه این فدراسیون با امضای نامه و ارسال آن به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) موافقت نموده اند.

جزئیات جدید از کوشش بعضی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، موافقت 4 نفر با امضای نامه علیه کفاشیان

به گزارش خبرنگاران، امروز (آدینه) خبرنگاران از تنظیم نامه توسط بعضی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و امضای آن برای ارسال به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، در راستای جلوگیری از سرپرستی علی کفاشیان پرده برداشت.

این خبر، واکنش فدراسیون نشینان را در پی داشت و روابط عمومی فدراسیون، ارسال چنین نامه ای به AFC را تکذیب کرد، اما به کوشش بعضی اعضا برای دریافت امضا از اعضای هیئت رئیسه اشاره ای نکرد. این در حالی است که خبرنگاران به اقدام این اعضا پرداخت و کلامی از ارسال شدن نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح نکرد.

تکذیب این خبر توسط فدراسیون فوتبال طبیعی و قابل انتظار بود، اما نویسندگان این اطلاعیه هم می دانند چه اتفاقاتی در هیئت رئیسه در حال رقم خوردن است و کدام اعضا با سایر افراد برای تنظیم نامه مذکور، تماس گرفته اند.

اینک جزئیات جدیدی از این موضوع معین شده است. چهار نفر از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، موافقت خود را با امضای نامه و ارسال آن به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نموده اند، اما چهار نفر دیگر نپذیرفتند که این نامه را امضا نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1178

به "جزئیات جدید از کوشش بعضی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، موافقت 4 نفر با امضای نامه علیه کفاشیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جدید از کوشش بعضی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، موافقت 4 نفر با امضای نامه علیه کفاشیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید