جنجال آفرینی گتوسو با مجازات 2 بازیکن بی انضباط ناپولی در تمرینات

به گزارش مجله باهام، تصمیم اخیر سرمربی تیم فوتبال ناپولی برای مجازات دو بازیکن تیمش به خاطر سهل انگاری در تمرینات جنجال ساز شده است.

جنجال آفرینی گتوسو با مجازات 2 بازیکن بی انضباط ناپولی در تمرینات

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا، تصمیم هفته گذشته جنارو گتوسو سرمربی تیم فوتبال ناپولی برای فرستادن دو بازیکن تیمش به سکوها به منظور تنبیه آنها به خاطر سهل انگاری شان در تمرینات بوده است.

در آن بازی که یکشنبه هفته گذشته برگزار گشت و ناپولی میزبان خود بولونیا را با نتیجه یک بر صفر شکست داد، فاوزی غلام و ماریو رویی همراه با تیم به بولونیا سفر کردند، اما در کمال تعجب از روی سکوها بازی را نظاره گر بودند.

گتوسو در خاتمه بازی درباره دلیل این اتفاق گفت: آنها روی سکوها رفتند چون در تمرینات روز قبل از بازی سهل انگاری کردند و به کارشان توجه نداشتند. من گفتم آنها همراه با تیم بیایند، چون اگر می گذاشتم در خانه های شان بمانند و از روی کاناپه بازی را تماشا کنند، خیلی خوش به حال شان می شد!

در همین حال تصمیم گتوسو یک حاشیه دیگر هم به همراه داشت و آن جمله ای بود که او به فاوزی غلام هنگام فرستادنش به سکوها گفت. گتوسو و غلام مدیربرنامه های مشترک دارند و ژرژ مندز پرتغالی امور حقوقی نقل وانتقال این دو نفر را برعهده دارد. با این حال ظاهراً برای سرمربی ناپولی اهمیت نداشته که تصمیمش در مورد غلام ممکن است مورد خوشایند مندز واقع نشود و به همین دلیل هم او به غلام گفته مندز برایم اهمیت ندارد.

ناپولی از زمان روی کار آمدن گتوسو و جدیتی که هافبک سابق میلان در هدایت این تیم نشان داده، نتایج خوبی کسب کرده است. این تیم فصل گذشته با شکست یوونتوس در فینال جام حذفی ایتالیا قهرمان شد و در فصل جاری نیز پس از گذشت هفت هفته از رقابت ها، با 14 امتیاز در رده سوم جدول بالاتر از تیم های آتالانتا، یوونتوس، اینتر و لاتزیو قرار گرفته است که همگی فصل گذشته سهمیه لیگ قهرمانان گرفته بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1432

به "جنجال آفرینی گتوسو با مجازات 2 بازیکن بی انضباط ناپولی در تمرینات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال آفرینی گتوسو با مجازات 2 بازیکن بی انضباط ناپولی در تمرینات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید