خانه به خانه با کتاب در مسجدسلیمان

به گزارش مجله باهام، به گزارشخبرنگار خبرنگاران در خوزستان، آذر شهبازی با بیان این مطلب اضافه نمود: در راستای اقدامات توسعه ای و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی دفتر تسهیل گری نمره هشت مسجدسلیمان با در نظر دریافت تعطیلی مدارس، پر کردن اوقات فراغت و قرنطینه خانگی بچه ها و نوجوانان با شعار در خانه بمانیم اقدام به اجرای این طرح کرد.

خانه به خانه با کتاب در مسجدسلیمان

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مدیر دفتر تسهیلگری نمره هشت مسجدسلیمان توضیح داد: با توجه به اینکه کاهش سرانه سطح مطالعه در کشور از آشنا نبودن و عادت نداشتن مطالعه از دوران کودکی نشات می گیرد، ما کوشش می کنیم با اجرای این طرح بچه ها را با کتاب و کتابخوانی مانوس کنیم.

شهبازی اضافه کرد: با توجه به کتاب های اهدایی از سوی موسسه خانه کتاب به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و توزیع آن توسط این اداره به دفاتر تسهیلگری درصدد هستیم تا در دیگر محلات کم برخوردار مسجدسلیمان هم این طرح را اجرا کنیم.

مدیر دفتر تسهیلگری نمره هشت مسجدسلیمان ضمن ابراز امیدواری از ادامه دار بودن این طرح عنوان نمود: وقتی شوق به خواندن و مطالعه از کودکی در فرزندان مان ایجاد گردد، این اشتیاق در هر دوره از زندگی آنان را علاوه بر علاقه مندی به سوی تحقیق و پژوهش به خواندن عمیق راهنمایی می نماید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1162

به "خانه به خانه با کتاب در مسجدسلیمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه به خانه با کتاب در مسجدسلیمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید