خانواده های خشمگین چینی تهدید به اعتصاب غذا کردند

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: تعدادی از خانواده های مسافران چینی هواپیمای مالزیایی که بیش از 10 روز پیش ناپدید شده امروز سه شنبه تهدید کردند که تا زمانی که دولت مالزی واقعیت و حقیقت را در مورد سرنوشت هواپیما اعلام نکنند دست به اعتصاب غذا می زنند.

خانواده های خشمگین چینی تهدید به اعتصاب غذا کردند

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، در حالی که بیش از 10 روز از معمای پیچیده ناپدید شدن هواپیمای مسافربری مالزیایی با 239 سرنشین گذشته است هنوز هیچ سرنخ قابل قبول و معتبری در مورد سرنوشت این پرواز به دست نیامده است. حدود دو سوم مسافران این پرواز اتباع چینی بوده اند.

بر اساس این گزارش یک زن میانسال که از اعضای یکی از خانواده های مسافران این پرواز بوده تاکید نمود، چیزی که ما می خواهیم حقیقت و واقعیت است. به آنها اجازه نخواهیم داد تا ما را قربانی اهداف سیاسی نمایند. مقام های دولت مالزی به ما واقعیت را نمی گویند و همیشه با دروغ ما را فریب می دهند.

چین بارها از عملکرد دولت مالزی در رسیدگی به حادثه ناپدید شدن این هواپیمای مسافربری به شدت انتقاد نموده است. سخنگوی وزارت خارجه چین نیز تاکید نمود، پکن از دولت مالزی و شرکت هواپیمایی مالزی ایرلاینز خواسته است تا به درخواست های خانواده های چینی به طور صادقانه پاسخ دهد.

یک زن دیگر که از بستگان مسافران این هواپیما است توضیح داد، ما قصد اعتصاب غذا داریم. خانواده ها به مرز فروپاشی رسیده اند. جوانها می توانند به انتظار خود ادامه دهند ولی سالخوردگان و افراد مسن توانایی و طاقت این همه انتظار را ندارند.

اطلاعات ماهواره ای نشان می دهد که هواپیمای مسافربری مالزی پس از قطع ارتباط مخابراتی در دو جهت احتمالی به پرواز ادامه داده است: یک جهت به سوی تایلند و مرزهای قزاقستان و ترکمنستان بوده و جهت دیگری به سوی اندونزی و اقیانوس هند.

پلیس مالزی در حال تحقیق برای یافتن علت اصلی این مساله است. محققان بر این باورند که فرد یا افرادی جهت پرواز این هواپیما را تغییر داده اند.

تیم عملیات امداد و نجات برای یافتن این هواپیمای مسافربری شامل 40 فروند کشتی 22 فروند هواپیمای نظامی و امدادی از ویتنام، چین، آمریکا، مالزی و فیلیپین است. اندونزی و استرالیا و هند نیز کشتی های خود را برای یاری به این عملیات اعزام نموده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 401

به "خانواده های خشمگین چینی تهدید به اعتصاب غذا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانواده های خشمگین چینی تهدید به اعتصاب غذا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید