خاوازی: صف های خرید مرغ در حال از بین رفتن است ، توزیع با ماشین های ترازودار

به گزارش مجله باهام، وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مرغ در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر در حال توزیع است، گفت: در میادین علاوه بر غرفه ها، ماشین های دارای ترازو برای سرعت بخشی به توزیع مرغ مستقر شده اند.

خاوازی: صف های خرید مرغ در حال از بین رفتن است ، توزیع با ماشین های ترازودار

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید سرزده از نحوه توزیع مرغ گرم و منجمد در میدان بهمن و قزل قلعه تهران، گفت: از میدان بهمن و میدان میوه و تره بار قزل قلعه بازدید شد و ما شاهد از میان رفتن صف برای تهیه مرغ در این میادین هستیم.

وزیر جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: مرغ در فروشگاه های زنجیره ای رفاه، اتکا و سایر زنجیره های سطح شهر در حال توزیع است.

وی با اشاره به نحوه ورود مرغ به میادین میوه و تره بار توضیح داد: با هماهنگی های صورت گرفته در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، مرغ ورودی به میادین میوه و تره بار، وارد یک بارانداز شده و به وسیله میدان بهمن توزیع نمی گردد که این امر به تسریع فرایند توزیع مرغ یاری بسیاری نموده است.

خاوازی ادامه داد: به منظور حفظ سلامت شهفرایندان، علاوه بر غرفه ها، ماشین های دارای ترازو در میادین مستقر شده اند که مرغ را عرضه می نمایند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به مسائل دریافت مرغ توسط صنوف، عنوان نمود: هماهنگی لازم با وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته که برای حل مسائل اصناف اقدامات لازم را انجام دهند تا تمامی مغازه داران و مجموعه صنف هم بتوانند کالای مورد احتیاج خود را راحت تر از میدان بهمن تهیه نمایند.

وی تأکید کرد: قیمت مرغ به شدت در حال کاهش است و امیدواریم این کالا به قیمت مناسبی برسد که مردم احساس رضایت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1463

به "خاوازی: صف های خرید مرغ در حال از بین رفتن است ، توزیع با ماشین های ترازودار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاوازی: صف های خرید مرغ در حال از بین رفتن است ، توزیع با ماشین های ترازودار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید