خبرنگاران آموزش مقابله با کرونا به بچه ها کار اندیمشک

به گزارش مجله باهام، اندیمشک - خبرنگاران - رئیس اداره بهزیستی اندیمشک گفت:کارشناسان این اداره برای کمک به سلامت بچه ها کار و خانواده های آنها، روش های پیشگیری از ابتلا به کرونا را به آنها آموزش دادند.

خبرنگاران آموزش مقابله با کرونا به بچه ها کار اندیمشک

فرحناز بیروم وند شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد:6 کارشناس این اداره طرح آموزش،پیشگیری و برنامه های مراقبتی را به بچه ها کار و مناطق آسیب پذیر شهرستان ارائه می نمایند.

وی بیان نمود: این گروه 6 نفره اورژانس اجتماعی در مناطق حاشیه ای و آسیب پذیر اندیمشک خدمات مشاوره ای به بچه ها کار و خانواده های آنها ارایه می نمایند.

رییس اداره بهزیستی اندیمشک اضافه کرد: رصد بچه ها کار در محل های پرتردد اجرا شده و در این زمینه تا به امروز 23 کودک کار در اندیمشک شناسایی شده اند.

وی گفت:تکمیل فرم ِغربالگری و گزارش گیری از بچه ها کار در خصوص علامتهای ابتلا به بیماری اجرا شده و 23 کودک فاقد نشانه بیماری تا به امروز غربالگری شده اند.

بیروم وند همچنین آموزش عملی بهداشتی و آموزش نکات پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به بچه ها کار در خیابان و سایر بچه ها در مناطق آسیب به تعداد 60 کودک، توزیع بسته بهداشتی شامل دستکش، ماسک،ژل ضدعفونی نماینده و آموزش تلفنی 139 کودک کار دارای پرونده در مرکز حمایتی - آموزشی کودک و خانواده بهزیستی شهرستان اندیمشک به همراه خانواده های آنها را از دیگر اقدام های کارشناسان بهزیستی عنوان کرد.

وی گفت: گروه اورژانس اجتماعی همچنین با مراجعه حضوری به منازل بچه ها کار و الزام والدین به ماندن بچه ها در خانه و توزیع 150 بسته بهداشتی خیرین برای مدیریت و مقابله با کرونا در بین اقشار ضعیف تلاش کرده است.

بیروم وند بیان نمود: در روزهای آینده نیز یک بسته کامل شامل کلیه لوازم بهداشتی وضدعفونی به بچه ها کار و خانواده های آنها تحویل می شود.

وی از همکاری نماینده،فرماندار ،مدیرکل بهزیستی و ریاست بهداشت و درمان اندیمشک برای کمک به مددجویان و طرح های مقابله با کرونا برای خانوارهای زیر پوشش این مجموعه قدردانی کرد.

بهزیستی اندیمشک بیش از چهار هزار خانوار زیر پوشش دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 999

به "خبرنگاران آموزش مقابله با کرونا به بچه ها کار اندیمشک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آموزش مقابله با کرونا به بچه ها کار اندیمشک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید