خبرنگاران آیین بدرود با پیکر شهید مدافع سلامت در شیراز برگزار گشت

به گزارش مجله باهام، شیراز - خبرنگاران- آیین پدرود با پیکر پاک دکتر نوید ذکری شهید مدافع سلامت با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

خبرنگاران آیین بدرود با پیکر شهید مدافع سلامت در شیراز برگزار گشت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز سه شنبه در این آیین با تسلیت ایام فاطمیه و ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دکتر نوید ذکری مدافع سلامت فارس؛ شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای حرم اهل بیت(ع) و شهدای سلامت را از افتخارات ایران اسلامی مطرح نمود.

عبدالرسول همتی اضافه نمود: شهید دکتر نوید ذکری، از شهدای مدافع سلامت استان فارس است که در راه خدمت ایثارگرانه به بیماران، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی شرایط مطلوب استان فارس در بحران کروناویروس نسبت به دیگر مناطق کشور را مرهون تلاش مدافعان سلامت دانست و بر جایگاه ارزشمند مدافعان سلامت در کشور و نقشی که در سلامت مردم جامعه دارند، تاکید کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: همه مردم جامعه باید در بحران کرونا، مسوول باشند و با رعایت پروتکل های بهداشتی، برای حفظ سلامتی تیم های بهداشت و درمان گام بردارند.

همتی در ادامه از برگزاری مراسمی باشکوه برای شهدای مدافع سلامت استان در آینده ای نزدیک خبر داد.

رییس سازمان نظام پزشکی شیراز نیز در این آیین ضمن تسلیت به مناسبت شهادت دکتر نوید ذکری، گفت: در همه گیری کروناویروس، جامعه پزشکی در دوران سختی واقع شده است، به طوری که تا به امروز هیچ بحرانی به گستردگی این ویروس منحوس نبوده است.

حمیرا وفایی اضافه نمود: پزشکان، پرستاران و کارکنان مجموعه سلامت در بحران کروناویروس، تا پای جان برای خدمت به مردم، تلاشی جهادی دارند.

او ادامه داد: در بحران کرونا، همکاران بسیار ارزشمندی را در راه خدمت رسانی به بیماران از دست داده ایم، اما می توان با رعایت کامل دستورات بهداشتی، شاهد این شرایط اندوهگین نباشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز با ارسال پیامی، شهادت مدافع سلامت، دکتر نوید ذکری را تبریک و تسلیت گفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1524

به "خبرنگاران آیین بدرود با پیکر شهید مدافع سلامت در شیراز برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آیین بدرود با پیکر شهید مدافع سلامت در شیراز برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید