خبرنگاران تعداد افراد کرونایی بستری در جنوب غرب خوزستان پنج برابر شد

به گزارش مجله باهام، آبادان - خبرنگاران - معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی فرایند بستری بیماران در جنوب غرب خوزستان را افزایشی دانست و گفت: تعداد بیماران بستری کووید 19 در بیمارستان طالقانی آبادان نسبت به چهار هفته قبل پنج برابر شده است.

خبرنگاران تعداد افراد کرونایی بستری در جنوب غرب خوزستان پنج برابر شد

به گزارش خبرنگاران قاسم جان بابایی آدینه در بازدید از بیمارستان طالقانی آبادان در گفت وگو با خبرنگاران گفت:فرایند ابتلا و مراجعه بیماران به کووید 19 در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان رو به افزایش و ظرفیت بیمارستان طالقانی آبادان در حال تکمیل است.

وی اضافه کرد:با هماهنگی صورت گرفته در صورت احتیاج از بیمارستان های نفت (امام خمینی) و تامین اجتماعی(17 شهریور) آبادان برای بستری بیماران جدید استفاده خواهد شد.

جان بابایی اضافه کرد:بر اساس گزارش همکاران پزشک میزان بدحالی مراجعه نماینده به بیمارستان و شدت بروز علائم بیماری در افراد مراجعه نماینده بیشتر است ولی خوشبختانه تجربه همکاران پزشک نیز بالاتر رفته است.

وی گفت: ظرفیت بستری بیماران کووید 19 در استان خوزستان وجود دارد ولی این ظرفیت محدود است و در صورت تکمیل شدن مشکلاتی را درپی خواهد داشت.

معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: به طور خاص در شهرستان اهواز به دلیل اینکه از مناطق حاشیه نشین و سایر شهرستان ها مراجعه زیاد و تعداد مبتلایان نیز افزایش یافته، ممکن است در صورت ادامه این فرایند با مشکل روبه رو گردد.

وی خودمراقبتی، استفاده از ماسک و شست وشوی دستها را بهترین راه برای مقابه با ویروس کرونا دانست و گفت:مردم از نشست های خانوادگی و حضور در تجمعات خودداری نمایند.

بیمارستان طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارایه می نمایند.

به گزارش خبرنگاران 607 هزار نفر از خدمات 30مرکز شهری، 18مرکز روستایی، 132خانه بهداشت و 12 پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1607

به "خبرنگاران تعداد افراد کرونایی بستری در جنوب غرب خوزستان پنج برابر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد افراد کرونایی بستری در جنوب غرب خوزستان پنج برابر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید