خبرنگاران روسیه اجازه بازگشت هوایی روس ها به میهنشان را هم ممنوع نمود

به گزارش مجله باهام، مسکو - خبرنگاران - رسانه های دولتی روسیه با استناد به یک منبع مطلع اعلام کردند: از بامداد روز شنبه و در راستای مقابله با گسترش ویروس کرونا، روس هایی که در خارج از کشور بسر می برند نمی توانند با هواپیما به میهن خود بازگردند چرا که تمامی پروازهای مسافری متوقف می گردد.

خبرنگاران روسیه اجازه بازگشت هوایی روس ها به میهنشان را هم ممنوع نمود

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش آدینه شب خبرنگار خبرنگاران از مسکو، براساس این دستورالعمل که تا کمتر از سه ساعت دیگر به اجرا درخواهد آمد، تمامی پروازهایی که قرار بود روس ها را به خانه بازگرداند به حالت تعلیق در آمده است.

روسیه آدینه گذشته تمامی پروازهای منظم و چارتری خود را متوقف کرد اما وزارت خارجه این کشور اطلاع داد که تنها هواپیماها برای بازگرداندن روسها به کشورشان یا بازگرداندن شهروندان دیگر کشورها به میهنشان امکان نشستن در روسیه را خواهند داشت.

گفته شده، پروازهای باربری، پستی، بشردوستانه و بعضی پروازهای امنیتی از این قاعده مستثنی هستند.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه به تازگی با اشاره به اینکه بیش از 130 هزار روس با توجه به گسترش کرونا در دنیا به کشور بازگشته اند اظهار داشت که حتی بسیاری از مخالفان دولت این کشور که در انگلیس و آمریکا زندگی می نمایند درخواست داده اند تا خود و فرزندانشان برای حفاظت از ویروس کرونا به روسیه بازگردند.

طی یک روز گذشته شمار بهبودیافتگان از کرونا در روسیه به 281 تن، جانباختگان 34 نفر و تعداد افراد مبتلای قطعی به چهار هزار و 149 تن رسیده است.

روسیه نسبت به دیگر کشورهای مطرح اروپایی، دیرتر درگیر بحران کرونا شده است اما از هفته گذشته این کشور وارد شرایط بحرانی گسترش کرونا شد و آمار مبتلایان در پایتخت روسیه هر روز بیشتر می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1016

به "خبرنگاران روسیه اجازه بازگشت هوایی روس ها به میهنشان را هم ممنوع نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روسیه اجازه بازگشت هوایی روس ها به میهنشان را هم ممنوع نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید