خبرنگاران فرایند اتمام پروژه های عمرانی سیستان و بلوچستان بدون هیچ گونه تاخیری باید ادامه یابد

به گزارش مجله باهام، زاهدان- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت پروژه های عمرانی و توسعه ای ملی - استانی با حفظ الزامات و رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه یابد و هیچ گونه تاخیری در فرایند اتمام آنها نباید رخ دهد.

خبرنگاران فرایند اتمام پروژه های عمرانی سیستان و بلوچستان بدون هیچ گونه تاخیری باید ادامه یابد

جهت دریافت خدمات حیاط سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

منصور بیجار روز سه شنبه در نشست شورای فنی سیستان و بلوچستان گفت: هدف از برگزاری این نشست آنالیز نحوه فعالیت پروژه های عمرانی با توجه به شرایط بهداشتی کشور ناشی از شیوع ویروس کروناست.

وی گفت: ضرورت دارد تمامی پروژه های مهم و قابل اتمام سیستان و بلوچستان در سال 99 با رعایت الزامات سلامت و بهداشت کار ادامه یابد و هیچ گونه تاخیری در فرایند اتمام و تکمیل این پروژه ها اتفاق نیفتد.

همچنین در این نشست با طرح ابلاغیه معاونت عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور پیرامون مفاد این ابلاغیه بحث و گفتگو و مقرر شد تمامی تصمیمات اتخاذ شده در حوزه اجرای پروژه های عمرانی با هماهنگی شورای فنی سیستان و بلوچستان انجام گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 950

به "خبرنگاران فرایند اتمام پروژه های عمرانی سیستان و بلوچستان بدون هیچ گونه تاخیری باید ادامه یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرایند اتمام پروژه های عمرانی سیستان و بلوچستان بدون هیچ گونه تاخیری باید ادامه یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید