خبرنگاران عزم عمومی برای جلوگیری از برگزاری مراسم عید فطر در خوزستان وجود دارد

به گزارش مجله باهام، اهواز - خبرنگاران- فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: خوشبختانه یک عزم عمومی برای جلوگیری از برگزاری مراسم عید فطر و نه به دید و بازدیدها در این استان شکل گرفته است.

خبرنگاران عزم عمومی برای جلوگیری از برگزاری مراسم عید فطر در خوزستان وجود دارد

به گزارش خبرنگاران ولی اله حیاتی بامداد سه شنبه در یک برنامه تلویزیونی گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا، در روزهای اخیر پیغام های متعددی از سوی علما، نخبگان و فرهیختگان مبنی بر عدم حضور مردم در مراسم عید فطر و دید و بازدیدهای عید منتشر شده، که یک حرکت پسندیده است.

وی همکاری مردم استان در اجرای پروتکل های بهداشتی را لازم دانست و اضافه کرد: قطعا اگر مردم در ایام عید فطر به دید و بازدید نروند و از حضور در تجمع خانوادگی خودداری نمایند، می توانیم از این شرایط عبور کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان به محدودیت های تردد برون استانی در روز عید فطر اشاره نمود و گفت: در این راستا ورودی و خروجی 15 شهرستان خوزستان کنترل می شوند به این معنی که از ورود پلاک های غیر بومی و خروج پلاک های بومی، ممانعت می گردد.

اولویت برگزاری امتحانات دانش آموزان ، فضای باز است

وی در مورد نحوه امتحانات دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم اضافه کرد: برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا به صورت حضوری بوده و قطعا در ستاد ملی روی این موضوع بحث شده است.

حیاتی گفت: طبق مصوبه ستاد ملی، زمان برگزاری آزمون های این 2 پایه تحصیلی نباید بیش از 90 دقیقه باشد همچنین اولویت برگزاری امتحانات در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی است.

در حال حاضر سه شهرستان خوزستان در شرایط قرمز، 14 شهرستان نارنجی و 10 شهرستان زرد هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1750

به "خبرنگاران عزم عمومی برای جلوگیری از برگزاری مراسم عید فطر در خوزستان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عزم عمومی برای جلوگیری از برگزاری مراسم عید فطر در خوزستان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید