خبرنگاران فرماندار: مسائل واحدهای مسکن مهر بانه رفع گردد

به گزارش مجله باهام، سنندج- خبرنگاران- معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بانه با بیان اینکه یکی از مسائل مهم در بحث مسکن مهر 672 واحدی بلوار سقز استاندارد سازی آسانسورها است، گفت: این مجتمع مسکونی مسائل و نواقص زیادی دارد که باید رفع گردد.

خبرنگاران فرماندار: مسائل واحدهای مسکن مهر بانه رفع گردد

جهت دریافت خدمات طرح آلاچیق چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

نژاد شهیدی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان گفت: استاندارد سازی آسانسورها و نواقص سیستم گرمایشی واحدهای مسکن مهر 672 واحدی بلوار سقز مسائل زیادی برای ساکنان این واحدها ایجاد نموده است.

وی اضافه نمود: برای حل این مسائل ساکنان آن بارها به ارگان های مربوطه مراجعه کردند اما مسائل همچنان باقی است که این موضوع باعث نارضایتی ساکنان شده است.

وی ادامه داد: مسائل این واحدها با هماهنگی ادارات مربوطه و پیمانکار مرتبط و شرکت های طرف قرارداد پیگیری شد اما هر بار به بهانه ای لاینحل باقی ماند لذا موظف هستیم بر اساس قرارداد منعقد شده، عمل کنیم.

شهیدی واحدهای 277 واحدی مسکن مهر محله عثمان آباد را یکی از پروژه های قدیمی شهرستان معرفی کرد و گفت: پروژه مسکن مهر 288 واحدی محله عثمان آباد بانه از سال 88 آغاز شده ولی تا به امروز به بهره برداری نرسیده است.

مدیر عامل تعاونی مسکن مهر بانه نیز گفت: این پروژه ها در بعضی از موارد نواقصی دارند اما پیمانکاران موظف به انجام بعضی از آنها نیست.

هادی احمدپور اضافه نمود: بحث محوطه سازی، دیوار حائل محوطه و نواقصی در محوطه واحدهای مسکن مهر 672 واحدی بارها به ادارات مربوطه اعلام شده اما اقدامی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه محوطه سازی و زمین های مربوطه باید توسط مسکن و شهرسازی به اعضای تعاونی تحویل داده گردد، یادآور شد: قرارداد این پروژه در خرداد سال 89 با پیمانکار منعقد شد و سال 96 نخستین واحد به متقاضی تحویل داده شد.

پروژه مسکن مهر بانه از سال 89 آغاز شده و قرارداد این پروژه 2 ساله بود اما بدلیل اختلاف اتحادیه مسکن مهر و شرکت های پیمانکاری این پروژه با تاخیری 10 ساله در ساخت و تحویل روبرو شد.

شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1132

به "خبرنگاران فرماندار: مسائل واحدهای مسکن مهر بانه رفع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: مسائل واحدهای مسکن مهر بانه رفع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید