خبرنگاران مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد 6 درصد افزایش یافت

به گزارش مجله باهام، یاسوج- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس آخرین آمار وزارت نیرو ، مصرف برق در این استان، 6 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

خبرنگاران مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد 6 درصد افزایش یافت

داوود راهزادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: میزان مصرف برق در پیک بار امسال تا به امروز 238 مگاوات بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد مصرفی حدود 6 درصد بوده است.

وی اضافه کرد: پیک ملی مصرف برق نیز 42 هزار و 485 مگاوات بوده که نشان دهنده رشد پنج درصدی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمارهای میزان مصرف برق در شهرستان های مختلف استان(هشت گانه)، شرح داد: بالاترین میزان مصرف برق در این استان تا به امروز مربوط به شهرستان گچساران با مصرف 100 مگاوات بوده است.

راهزادی میزان مصرف برق در شهرستان های بویراحمد و دنا را 81 مگاوات پس از شهرستان گچساران به عنوان پرمصرف ترین شهرستان های این استان در زمان پیک بار امسال تا به امروز برشمرد.

وی تاکید کرد: میزان مصرف برق توسط مشترکین در پیک بار امسال شهرستان کهگیلویه 38 مگاوات، شهرستان باشت 19 مگاوات، شهرستان بهمئی 17 مگاوات و شهرستان چرام 13 مگاوات بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مشترکین برق در استان خواست نسبت به مدیریت مصرف انرژی نهایت صرفه جویی را داشته تا شاهد خاموشی های بابرنامه برق در ماه های گرم سال نباشیم.

کهگیلویه و بویراحمد دارای هشت شهرستان بوده که 6 شهرستان آن در منطقه گرمسیری و 2 شهرستان در منطقه سردسیری واقع شده است.

مصرف برق و استفاده گسترده از وسایل سرمایشی در ماه های گرم سال در این شهرستان ها از پایان اردیبهشت ماه و اوایل خردادماه شروع و پایان مهرماه هرسال ادامه دارد.

افزون بر 262 هزار اشتراک برق در استان وجود دارد که حدود 50 درصد از آنها در شهرستان های 6 گانه گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد سکونت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1114

به "خبرنگاران مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد 6 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد 6 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید