خبرنگاران 15 میلیارد ریال تسیهلات اشتغال به معلولان تایباد پرداخت شد

به گزارش مجله باهام، مشهد- خبرنگاران- رییس اداره بهزیستی تایباد در استان خراسان رضوی گفت: 35 معلول این شهرستان از ابتدای امسال تا به امروز 15 میلیارد و 850 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی دریافت نموده اند.

خبرنگاران 15 میلیارد ریال تسیهلات اشتغال به معلولان تایباد پرداخت شد

افسانه فدایی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این نهاد حمایتی به بیش از سه هزار و 400 خانوار با 17 هزار مددجو در این شهرستان خدمات ارایه می نماید.

وی ادامه داد: بهزیستی تایباد 613 زن سرپرست خانوار را زیرپوشش دارد که 293 نفر از آنها زیرپوشش بیمه شهری هستند و 127 نفر نیز از بیمه حوزه زنان روستایی برخوردار بوده و از افزون بر 2 هزار و 500 نفر سرپرستی می نمایند.

رییس اداره بهزیستی تایباد گفت: این نهاد به سه هزار و 683 معلول در این شهرستان خدمات ارائه می نماید که از این تعداد هزار و 628 نفر ماهیانه مستمری دریافت می نمایند و 562 پرونده هم برای دریافت خدمات در نوبت هستند.

وی اضافه نمود: در حال حاضر 70 درصد ادارات این شهرستان نسبت به مناسب سازی محیط خود برای رفت و آمد معلولان اقدام نموده اند.

فدایی ادامه داد: این شهرستان 19 خانواده دارای سه عضو معلول و 130 خانوار دارای دو عضو معلول دارد و در امسال سه واحد مسکونی شهری و روستایی به معلولین این شهرستان واگذار شده و تا آخر سال هم 10 واحد مسکونی دیگر به این افراد واگذار خواهد شد.

وی گفت: از شروع شیوع کرونا تا به امروز 400 سبد غذایی به ارزش هر سبد یک میلیون 500 هزار ریال در بین خانواده های نیازمند زیرپوشش بهزیستی این شهرستان توزیع شده و از ابتدای امسال تا به امروز نیز به همت خیران و نیکوکاران این شهرستان افزون بر 2 میلیارد ریال یاری نقدی و غیرنقدی برای برطرف بعضی مسائل مددجویان به بهزیستی این شهرستان اهدا شده است.

بهزیستی تایباد در چهار حوزه توانبخشی، پیشگیری، حمایتی و مشارکت های مردمی خدمات ارایه می نماید.

شهرستان 120هزار نفری تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1464

به "خبرنگاران 15 میلیارد ریال تسیهلات اشتغال به معلولان تایباد پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 15 میلیارد ریال تسیهلات اشتغال به معلولان تایباد پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید