خبرنگاران 4 طرح کشاورزی و عمرانی درخوی به بهره برداری رسید

به گزارش مجله باهام، ارومیه- خبرنگاران- سه طرح کشاورزی و یک طرح عمران روستایی همزمان با آغازین روز هفته گرامیداشت دولت در شهرستان خوی به بهره برداری رسید.

خبرنگاران 4 طرح کشاورزی و عمرانی درخوی به بهره برداری رسید

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

آسفالت راه روستایی بیزنده، گاوداری 100 راسی، بره پروری 200 راسی و انبار توزیع نهاده های دامی، طرح های افتتاحی امروز، شنبه در خوی بود.

فرماندار خوی در آیین بهره برداری از طرح افتتاح پروژه آسفالت ریزی روستای بیزنده این شهرستان گفت: این طرح مشارکتی بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بخشداری ائواوغلی انجام گرفته است.

امیر تیموری اضافه نمود: این پروژه آسفالت ریزی به مساحت 6 هزار و 925 متر مربع و با هزینه کرد اعتباری پنج میلیارد و 700 میلیون ریال انجام گرفته که سه میلیارد و 700میلیون ریال آن از طرف بنیاد مسکن و طرح قیر رایگان بوده و 2 میلیارد ریال آن هم از طرف بخشداری هزینه شده است.

وی در مراسم افتتاح طرح های دامداری نیز گفت: گاوداری 100 راسی با هزینه کرد 18 میلیارد ریالی که تسهیلات پنج میلیارد ریالی دریافت نموده و بقیه آورده خود شخص بوده که سالانه 60 تن فراوری گوشت خواهد داشت.

وی افزود: همچنین امروز طرح بره پروری 200 راسی با پنج میلیارد و 500 میلیون ریال و با 2 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به بهره برداری رسید.

فرماندار خوی به افتتاح انبار عظیم توزیع نهاده های دامی شمال آذربایجان غربی اشاره نمود و گفت: این انبار ظرفیت 2 هزار تن ذخیره سازی انواع علوفه دامی را دارد که با 30 میلیارد ریال ساخته شده و 10 میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی است.

به گزارش خبرنگاران، هفته دولت از دوم شهریور همزمان در سراسر کشور شروع می گردد و تا هشتم شهریور ادامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1218

به "خبرنگاران 4 طرح کشاورزی و عمرانی درخوی به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 4 طرح کشاورزی و عمرانی درخوی به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید