درنظر دریافت سیاست های تشویقی برای تسهیل فعالیت فروشگاه های آنلاین لازم است

به گزارش مجله باهام، سخنگوی فراکسیون اقتصاد دانش بنیان با تاکید براینکه باید ستاد مقابله با قاچاق باید با دقت و سختگیرانه با قاچاق کالا مقابله کند، گفت: در نظر دریافت سیاست های تشویقی به منظور تسهیل فعالیت فروشگاه های آنلاین امری لازم است.

درنظر دریافت سیاست های تشویقی برای تسهیل فعالیت فروشگاه های آنلاین لازم است

محمد رشیدی درباره ضرورت حمایت از فروشگاه های آنلاین به دلیل ظرفیت مبارزه با قاچاق، گفت: مجلس در حال آنالیز طرحی تحت عنوان بهبود فضای کسب و کار است و این طرح به زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت. در این طرح باید به تمامی مشاغل در همه رده ها توجه کرد به این معنا که علاوه براینکه باید شرایطی فراهم کرد که فروشندگان حضوری با رعایت تمامی مقررات ها، بتوانند فروش خود را رونق بخشند، فروشگاه های آنلاین که در شیوع کرونا، به کاهش تجمعات یاری بزرگی کردند، هم باید به سهولت فعالیت خود را گسترش دهند.

وی اضافه نمود: در حال حاضر گسترش کسب و کار های مجازی با جدیت در جهان پیگیری می گردد و نباید در برابر این موضوع ایستاد، به طور مثال آمازون شرکتی است که به تمام جهان کالا ارسال می نماید، حتی بعضی افراد از این شرکت خرید نموده و خود به توزیع کالا می پردازند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید با در نظر دریافت سیاست های تشویقی زمینه تسهیل فعالیت فروشگاه های آنلاین را فراهم کرد، اضافه نمود: شرایط مالی کنونی موجب شده که مردم به دنبال خرید کالای ارزانتر باشند بنابراین در صورتی که دستگاه های نظارتی و دولت نتوانند از قاچاق کالا به کشور جلوگیری نمایند مردم به سراغ خرید این کالا ها به دلیل قیمت مناسب آن ها خواهند رفت و این امر موجب ضربه به فراوری و محدودیت فعالیت فروشگاه های آنلاین می گردد.

سخنگوی فراکسیون اقتصاد دانش بنیان با تاکید براینکه باید ستاد مقابله با قاچاق باید با دقت و سختگیرانه با قاچاق کالا مقابله کند، ادامه داد: مبارزه با قاچاق موضوع مهم دیگری است که باید با اعمال محدودیت های بیشتر و شناسایی مبادی واردات کالای قاچاق نه تنها از فراوری داخل حمایت کرد بلکه زمینه رقابت فروشگاه های آنلاین با بازار های حضوری را نیز فراهم کرد.

وی توضیح داد: باید با در نظر دریافت مجازات های سنگین از قاچاق کالا به کشور جلوگیری کرد مادامی که کالای قاچاق در کشور وجود دارد فراوری داخل، ارائه دهندگان خدمات آنلاین و.. دچار ضرر و زیان می شوند و نمی توانند تلاشی برای گسترش و بهبود خدمات خود داشته باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1805

به "درنظر دریافت سیاست های تشویقی برای تسهیل فعالیت فروشگاه های آنلاین لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درنظر دریافت سیاست های تشویقی برای تسهیل فعالیت فروشگاه های آنلاین لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید