دستور روحانی درباره زلزله سی سخت

به گزارش مجله باهام، رییس دفتر رییس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رییس سازمان هلال احمر دستور رییس جمهوری برای تسریع در امدادرسانی به زلزله زدگان را ابلاغ کرد.

دستور روحانی درباره زلزله سی سخت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی روز پنجشنبه در تماس تلفنی با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویر احمد، ضمن دریافت گزارشی از آخرین شرایط زلزله زدگان این استان، تاکید نمود که رییس جمهوری پیگیر شرایط استان است و دستورات لازم را به وزارتخانه ها و دستگاه های مسوول صادر نموده است.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد نیز در این تماس تلفنی ضمن قدردانی از توجه ویژه رییس جمهوری به این استان گفت: این زلزله خوشبختانه تلفات جانی نداشته اما بیش از 30 نفر مجروح شده اند و در حال ایجاد اردوگاه های اسکان اضطراری با همه امکانات لازم برای اسکان زلزله زدگان هستیم.

در این تماس تلفنی، رییس دفتر رییس جمهوری ضمن ابراز خرسندی از نداشتن تلفات انسانی، خواهان رسیدگی فوری به مجروحین شد و تاکید نمود: امداد رسانی به آسیب دیدگان در شرایط سرما و برفی منطقه باید با شتاب بیشتری تداوم یابد.

واعظی همچنین در تماس های جداگانه ای با دستگاه های ذیربط و رییس سازمان هلال احمر دستورات لازم برای تسریع در یاری رسانی به زلزله زدگان استان کهگیلویه و بویراحمد را به آنان ابلاغ و اعلام نمود وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده رییس جمهوری و رییس جمعیت هلال احمر به منطقه زلزله زده سفر خواهند کرد.

زمین لرزه ای به بزرگی5.6 دهم ریشتر، ساعت 22 و 5 دقیقه چهارشنبه شب شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

منبع: فرارو
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1632

به "دستور روحانی درباره زلزله سی سخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور روحانی درباره زلزله سی سخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید