دستور کمپین ترامپ برای حفظ تمام اسناد مرتبط با دستگاه های اخذ رای دومینیون

به گزارش مجله باهام، تیم حقوقی دونالد ترامپ با ارسال اطلاعیه ای از کارکنان کمپین رئیس جمهوری آمریکا خواسته است تمام اسناد مرتبط با دستگاه های اخذ رای دومینیون را حفظ نمایند چون احتمال طرح شکایت از طرف این شرکت وجود دارد.

دستور کمپین ترامپ برای حفظ تمام اسناد مرتبط با دستگاه های اخذ رای دومینیون

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سیدنی پاول، وکیل سابق رئیس جمهوری آمریکاست که قبلا مدعی شده بود تقلب گسترده در رقابت ریاست جمهوری 2020 رخ داده و منجر به پیروزی جو بایدن شده است. ماه گذشته پاول خاطرنشان کرد که دستگاه های شمارش رای دومینیون، عامدانه آراء را اشتباه شمارش نموده اند.

شبکه خبری سی ان ان شنبه گزارش داد که تیم حقوقی دونالد ترامپ به وسیله اطلاعیه ویژه ای به کارکنان دستور داده تا تمام اسناد مرتبط با دستگاه های اخذ رای دومینیون را حفظ نمایند و سیدنی پاول، وکیل سابق رئیس جمهوری آمریکا ممکن است از طرف دومینیون بابت اتهامات مطرح شده درباره تقلب در انتخابات تحت پیگرد قرار بگیرد.

در این اطلاعیه همچنین نامه ای از طرف شرکت دومینیون وجود دارد که از این وکیل خواسته تا ادعاهای خودش را مبنی بر اینکه از نرم افزار این شرکت برای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا استفاده شده است، ثابت کند.

به گفته دبیرکل کمپین ترامپ که این اطلاعیه را ارسال نموده است، اظهارات این شرکت به بعضی از وکلای تیم ترامپ اشاره دارد اما این کمپین انتظار ندارد که در حال حاضر شکایتی علیه آن مطرح گردد.

در اطلاعیه ارسال شده برای کارکنان کمپین ترامپ آمده است: اطمینان حاصل کنید که پرسنل مرتبط از این موضوع اطلاع دارند که این سوابق باید نگهداری شوند. این فایل ها یا جعبه ها باید برچسب زده شوند. بدون مجوز دفتر دبیرکل اقدام به امحای آنها نکنید.

سیستم های رای گیری دومینیون بخشی از سردرگمی پسا انتخاباتی 2020 شدند چرا که تیم دونالد ترامپ این شرکت را به شمارش نادرست آراء متهم کرد. دستگاه های دومینیون در شماری از ایالت ها مورد استفاده نهاده شد و براساس ادعاهای تیم ترامپ، نرم افزار غیر ایمن آن به نوعی برنامه ریزی شده بود که آراء را به نفع جو بایدن شمارش کند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1504

به "دستور کمپین ترامپ برای حفظ تمام اسناد مرتبط با دستگاه های اخذ رای دومینیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور کمپین ترامپ برای حفظ تمام اسناد مرتبط با دستگاه های اخذ رای دومینیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید