دستگیری باند سارقان منزل چابهار در استان تهران

به گزارش مجله باهام، فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری باند حرفه ای سارقان منزل این شهرستان در رباط کریم استان تهران خبر داد.

دستگیری باند سارقان منزل چابهار در استان تهران

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری فارس، حیدرعلی کیخائی مقدم امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در اواخر شهریور ماه سال جاری و در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از محلات شهرستان که طی آن سارقان بیش از 3 میلیارد ریال وجه نقد، زیور آلات و اسباب و وسایل مختلف را از منزل مذکور سرقت کرده بودند موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه دردستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات تخصصی خود در این رابطه 3 سارق را شناسایی و دریافتند که آنها پس از سرقت منزل مذکور به استان تهران گریخته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: در نهایت تیم رسیدگی کننده به پرونده با تلاش خود مخفیگاه سارقان در شهرستان رباط کریم شناسایی و روز گذشته با دریافت نیابت قضایی طی یک عملیات غافلگرانه و ضربتی پیروز شدند هر 3 عضو این باند سرقت را دستگیر و به شهرستان منتقل کنند.

سرهنگ کیخائی مقدم شرح داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند و بیشتر اموال به سرقت رفته نیز در بازرسی از مخفیگاه آنها کشف و به مالباخته تحویل شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1375

به "دستگیری باند سارقان منزل چابهار در استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری باند سارقان منزل چابهار در استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید