دیدار مقام چینی با ظریف و رایزنی درباره مناسبات محبت آمیز 2 کشور

به گزارش مجله باهام، در دیدار وزیر امور بین الملل حزب کمونیست چین با ظریف درباره مناسبات محبت آمیز 2 کشور و تحولات نظام بین الملل از جمله سیاست یکجانبه گرایانه آمریکا بحث و گفتگو شد.

دیدار مقام چینی با ظریف و رایزنی درباره مناسبات محبت آمیز 2 کشور

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سونگ تائو وزیر امور بین الملل حزب کمونیست جمهوری خلق چین بعدازظهر امروز (سه شنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار کرد.

در این دیدار با توجه به روابط محبت آمیز بین ایران و چین در تمامی زمینه ها، به ویژه دیدارهای روسای جمهور 2 کشور در سال های اخیر و همچنین نگاه راهبردی مشترک 2 کشور در مورد تحولات نظام بین الملل از جمله سیاست یکجانبه گرایانه آمریکا در نقض قوانین و قواعد بین المللی و کوشش این کشور برای تحمیل هژمونی خود بر دنیا، مهمترین موضوعات و مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی مورد گفتگو نهاده شد.

وزیر امور بین الملل حزب کمونیست چین روز یکشنبه نیز با سید کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی دیدار و گفت وگو کرد. وی همچنین با اسحاق دنیاگیری معاون اول رئیس جمهوری نیز دیدار نموده بود.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه دیروز (دوشنبه) هفتم مرداد ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران از حضور یک مقام از حزب کمونیست چین و سفر یک وزیر بلندپایه هندی در این هفته در تهران خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 269

به "دیدار مقام چینی با ظریف و رایزنی درباره مناسبات محبت آمیز 2 کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار مقام چینی با ظریف و رایزنی درباره مناسبات محبت آمیز 2 کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید