رئیس سابق اف بی آی: پرونده کلاهبرداری اطرافیان ترامپ بسیار سنگین است

به گزارش مجله باهام، جیمز کومی، رئیس سابق پلیس فدرال آمریکا اعلام نمود پرونده کلاهبرداری افرادی که به ترامپ نزدیک هستند بسیار جدی است و نشان می دهد او چه کسانی را اطراف خودش جمع نموده است.

رئیس سابق اف بی آی: پرونده کلاهبرداری اطرافیان ترامپ بسیار سنگین است

به گزارش به نقل از شبکه تلویزیونی سی بی اس آمریکا، جیمز کومی، رئیس سابق پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) گفت طرح کیفرخواست علیه افرادی که به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نزدیک هستند نشان می دهد او چه کسانی را اطراف خودش جمع نموده است.

رئیس سابق اف بی آی گفت این پرونده که درباره استیو بنن، مدیر سابق برنامه های راهبردی کاخ سفید مطرح شده است بسیار جدی و کیفرخواست علیه او بسیار سنگین است.

وی اضافه نمود استیو بنن درگیر دنیایی از دردسر شده است، زیرا این پرونده بسیار جدی از کلاهبرداری است. براساس این پرونده، مبالغ کلانی پول کلاهبرداری شده است؛ آن هم پول آمریکایی های بی گناهی که تصور می کردند پول خود را می دهند تا از آن برای ساخت دیوار در مرز آمریکا و مکزیک استفاده گردد. این پول دزدیده شده است. باید بنن و همدستان او به حداکثر مجازات برسند. در کیفرخواست مواردی از قبیل سوء استفاده از بخگرددگی های مالیاتی در این قضیه مطرح است.

به گفته رئیس سابق پلیس فدرال آمریکا همگان می توانند با مطالعه یک هزار صفحه ای که کمیته اطلاعاتی سنا منتشر نموده است به اطلاعات زیادی درباره ستاد انتخاباتی ترامپ و ارتباط با روسیه پی ببرند. این سند هفته پیش منتشر شده است. این اسناد فاش کننده اظهارات مزخرف رئیس جمهور مبنی بر این است که در این خصوص فریبکاری شده است.

رئیس سابق اف بی آی گفت در این اسناد، داستانی نهفته است که مردم آمریکا در صورت علاقه می توانند بخوانند و به اطلاعات زیادی درباره افرادی دست یابند که در زمان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا با روسیه همکاری داشتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1290

به "رئیس سابق اف بی آی: پرونده کلاهبرداری اطرافیان ترامپ بسیار سنگین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سابق اف بی آی: پرونده کلاهبرداری اطرافیان ترامپ بسیار سنگین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید