رقم مورد نظر رئال مادرید برای فروش راموس، ازار هفته آینده در برنابئو معارفه می گردد

به گزارش مجله باهام، یک نشریه مادریدی مدعی شده که باشگاه رئال مادرید به فروش کاپیتان خود در ازای رقمی قابل توجه رضایت می دهد.

رقم مورد نظر رئال مادرید برای فروش راموس، ازار هفته آینده در برنابئو معارفه می گردد

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه آس نوشته که جدایی میان سرخیو راموس و رئال مادرید احتمال دارد اما این اتفاق تنها در صورتی رخ می دهد که باشگاه از انتقال او به تیمی دیگر درآمد کسب کند.

با وجود مخالفت فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید با درخواست راموس برای انتقال به لیگ چین به عنوان بازیکن آزاد، تضمینی برای ماندن کاپیتان کهکشانی ها در سانتیاگو برنابئو وجود ندارد به خصوص اگر پیشنهادی نزدیک به 100 میلیون یورو برای او به پرس ارائه گردد.

پرس در مصاحبه اخیرش با رادیو ترانسیستور اسپانیا خاطرنشان کرد که حاضر نیست کاپیتان تیمش را مفت و مجانی به تیمی دیگر بدهد و مدعی شد که تنها راه جدایی این مدافع میانی اسپانیایی از رئال مادرید پرداخت غرامت 800 میلیون یورویی فسخ قراردادش است. به این حال طبق اعلام منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید، این باشگاه اگر پیشنهادی قابل توجه در حدود 100 میلیون یورو دریافت کند که به وسیله آن بتواند بخشی از بودجه خریدهای مورد نظرش را تأمین و دخل و حرجش را تراز کند با فروش این بازیکن 33 ساله موافق می نماید.

ظاهراً در نیمه دوم فصل گذشته پس از شکست خانگی سنگین رئال مادرید مقابل آژاکس (دیداری که 4 بر یک باخت و حذف شد) میان راموس و پرس که برای انتقاد از عملکرد تیم به رختکن رفت بود، مشاجره ای شکل گرفت که منشأ اختلافات فعلی آنها و درخواست راموس برای جدایی از رئال بوده است. آس از سه تیم یوونتوس، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن به عنوان تیم هایی یاد نموده است که ممکن است حاضر به ارائه چنین پیشنهادی به رئال ماردید شوند.

نشریه آس در خبری دیگر درباره رئال مادرید نوشته است که مقدمات لازم برای برگزاری مراسم معارفه ادن ازار در استادیوم سانتیاگو برنابئو در روز دوشنبه هفته آینده (سوم ژوئن) فراهم آمده و پس از این بازیکن بلژیکی هم برنامه ریزی ها برای ورود لوکا یوویچ و بنجامین مندی صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 231

به "رقم مورد نظر رئال مادرید برای فروش راموس، ازار هفته آینده در برنابئو معارفه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم مورد نظر رئال مادرید برای فروش راموس، ازار هفته آینده در برنابئو معارفه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید