زمان برگزاری فینال کوپا ایتالیا تغییر نمی کند

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: فدراسیون فوتبال ایتالیا با تاکید بر عدم اتخاذ تصمیمی مبنی بر تغییر زمان برگزاری دیدار نهایی جام حذفی ایتالیا گفت این بازی در زمان اعلام شده قبلی خود انجام می گردد.

زمان برگزاری فینال کوپا ایتالیا تغییر نمی کند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، جان کارلو آبته، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) خاطرنشان کرد فینال رقابت های جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا به طور قطع در روز یکشنبه 26 ماه مه (5 خرداد) در استادیوم المپیکوی شهر رم برگزار خواهد شد.

پیش از این جنجال ها و حواشی فراوانی در مورد زمان برگزاری فینال کوپا ایتالیا و مصادف شدن آن با موعد برگزاری انتخابات در پایتخت ایتالیا وجود داشت اما نهاد حاکم بر فوتبال ایتالیا تاکید نموده است که فینال در همان زمان اعلام شده قبلی یعنی پنجم خرداد برگزار خواهد شد.

آبته در این خصوص به خبرنگاران گفت: ما 26 مه را برای بازی فینال انتخاب نموده ایم. برای تمام کسانی که در جهت حفظ امنیت مردم درخواست تغییر موعد بازی را داده بودند احترام قائلیم اما باید اعلام کنیم که بازی در همان موعد مقرر قبلی برگزار خواهد شد. پیش از این هم سابقه داشته است که چنین بازی هایی در ایام برگزاری انتخابات انجام گردد.

لاتزیو و برنده جدال چهارشنبه شب اینتر و رم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، فینالیست های این دوره کوپا ایتالیا هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 291

به "زمان برگزاری فینال کوپا ایتالیا تغییر نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری فینال کوپا ایتالیا تغییر نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید