سفر خارجی امیر قطر یکروز مانده به نشست ریاض

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری قطر(قنا)، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر امروز دوشنبه و در فاصله یکروز مانده به نشست سران شورای همکاری خلیج فارس در ریاض راهی یک سفر خارجی شد.

سفر خارجی امیر قطر یکروز مانده به نشست ریاض

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

آنگونه که خبرگزاری قطر اعلام نموده است؛ امیر قطر راهی کشور آفریقایی رواندا شده است تا در مراسمی در این کشور آفریقایی شرکت کند.

معین نشده است که آیا شیخ تمیم برای حضور در نشست سران شورای همکاری خلیج فارس در روز سه شنبه در ریاض حضور پیدا خواهد نمود یا نماینده وی در این نشست شرکت خواهد نمود. این در حالی است که شواهدی از گشایش بحران میان دوحه و چهار کشور عربی مشاهده می گردد.

بعضی با اشاره به شرکت امارات و بحرین و عربستان در جام فوتبال کشورهای عربی خلیج فارس در دوحه، آنرا نشانه ای از شواهد جدید در زمینه حل بحران می دانند.

این در حالی است که خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که قرار است طی روزهای آینده هیات نیمه رسمی از قطر راهی ریاض گردد.

لازم به ذکر است که نماینده قطر روز گذشته در نشست مقدماتی اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس در ریاض که در سطح وزرای خارجه برگزار گردید شرکت کرد.

در این نشست که در آن تعدادی از مسئولان وزارت خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس حضور داشتند، مسائل مربوط به مقدمات و تدارکات برگزاری چهلمین اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس که قرار است فردا در ریاض برگزار گردد، مورد آنالیز نهاده شد.

این در حالیست که مقامات سعودی از امیر قطر برای شرکت در این اجلاس دعوت نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 678

به "سفر خارجی امیر قطر یکروز مانده به نشست ریاض" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر خارجی امیر قطر یکروز مانده به نشست ریاض"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید