سقف بازار امین السلطان تهران با مشارکت کسبه مرمت می گردد

به گزارش مجله باهام، معاون میراث فرهنگی تهران گفت: روز آدینه 22 فروردین ماه 99 در پی تماس عوامل شهرداری منطقه در مورد ریزش بخشی از سقف بازار میدان امین السلطان به همراه یکی کارشناسان حوزه میراث فرهنگی اداره کل استان از محل بازدید به عمل آمد.

سقف بازار امین السلطان تهران با مشارکت کسبه مرمت می گردد

جهت دریافت خدمات اجرای فواید روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، مرتضی ادیب زاده اضافه کرد: در این بازدید میزان آسیب های وارده آنالیز شد که تعیین شد در اثر بارش های شدید چند روز اخیر یکی از تویزه های این بخش از بازار امین السلطان در اثر رطوبت ناشی از سقف، ریزش نموده است.

او اضافه کرد: مقرر شد شهرداری ناحیه چهار ضمن ایمن سازی گذر با داربست فلزی، مقرر شد مالکین و کسبه محترم واحدهای پیرامون این بخش، با نظارت کارشناسان میراث فرهنگی در اسرع وقت نسبت به عایق بندی پشت بام و همچنین تویزه آسیب دیده اقدام کنند، ازاین رو به محض مساعد شدن شرایط جوی پس از بارندگی، اقدامات مرمتی لازم انجام خواهد شد.

معاون میراث فرهنگی تهران اعلام نمود: خوشبختانه در اثر این حادثه هیچ گونه خسارت جانی به شهروندان وارد نشده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 923

به "سقف بازار امین السلطان تهران با مشارکت کسبه مرمت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف بازار امین السلطان تهران با مشارکت کسبه مرمت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید