تور ارزان روسیه: سقوط یک هواپیمای دیگر در روسیه با 6 سرنشین

به گزارش مجله باهام، نیروهای تجسس وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه صبح امروز لاشه هواپیمای آن-26 با شش سرنشین که بعد از ظهر دیروز در منطقه خاباروفسکی این کشور از صفحه رادار محو شده بود را پیدا کردند.

تور ارزان روسیه: سقوط یک هواپیمای دیگر در روسیه با 6 سرنشین

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، دفتر مطبوعاتی وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه صبح امروز (پنج شنبه) گفت که نیروهای تجسس و امداد این وزارتخانه در جریان گشت هوایی طولانی مدت خود، بالاخره لاشه هواپیمای آن-26 که در منطقه خاباروفسکی سقوط نموده بود را پیدا کردند.

طبق این اطلاعات، عملیات نجات با توجه ناهمواری منطقه ای که هواپیمای مذکور در آن سقوط نموده بود، بسیار سخت بود. و اکنون گروه عملیاتی در محل حادثه در حال کار هستند.

بعد از ظهر روز گذشته (چهارشنبه) یک فروند هواپیما از نوع آن-26 روسیه در منطقه خاباروفسکی این کشور از صفحه رادار محو شد. بر اساس اطلاعات اولیه در عرشه این هواپیما 6 سرنشین حضور داشت و این هواپیما در حال اجرا یک پرواز فنی بود. شروع عملیات جستجو برای یافتن این هواپیما در طول شب گذشته ممکن نبود.

وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه یادآور شد که گروه تجسس بزرگی متشکل از بیش از 70 نیروی امداد و نجات و با استفاده از 20 بالگرد و تجهیزات فنی از اوایل صبح امروز برای یافتن این هواپیما شروع به کار نموده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1916

به "تور ارزان روسیه: سقوط یک هواپیمای دیگر در روسیه با 6 سرنشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: سقوط یک هواپیمای دیگر در روسیه با 6 سرنشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید